18 wrz 2014

Czasu nie da się cofnąć..

Hej♥ Trochę czasu mnie tu nie było. Większość może się domyślić, że to przez brak czasu. Prawie codziennie jest jakieś zadanie, a ja je odrabiam ponieważ nie chce mieć już na początku roku jakieś bz i np, a na pewno przydadzą się jeszcze. Wiem, że po tej przerwie nie odzyskam szybko moich czytelników ale prosze o zrozumienie. Ten czas szybko leci kiedy przychodzisz ze szkoły, zjesz obiad, robisz zadanie, chwilka czasu dla ciebie, noc i znów dzień... Tak jest prawie codzienne a jeszcze są obowiązki to nie ma się czasu na napisanie krótkiego posta co mnie bardzo smuci :(
Wstawanie o 6.00 jest męczące a zwłaszcza w pierwszym tygodniu. Teraz się już przestawiłam no ale nadal mi brakuje tego wstawania o 10.

Teraz wracam w tył i wspominam moje wakacje 2014 <3
Brakuje mi ich :(





Co u was? 
Wpadliście już w rytm chodzenia do szkoły? 
♥♥♥♥


10 komentarzy:

  1. ale masz śliczne włosy, zazdroszczę!
    poklikasz u mnie? proszę, to dla mnie mega ważne...
    http://smaajll.blogspot.com/2014/09/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłam jeszcze :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/19/2014

    Tak czasu nie da się cofnąć - Niestety...
    Ja jeszcze nie wpadłam w rytm chodzenia do szkoły i wydaje mi się, że jeszcze długi, długi czas w niego nie wpadne :)

    Śliczny desing!

    Zapraszam na bloga koleżanki:
    http://karlaa--bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a chcialabym go cofnac czasem!
    wez udzial w rozdaniu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też z chęcią cofnęłabym się do wakacji :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się ;) jak znajdę trochę czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie byłoby mieć cofacz czasu :c
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia, bardzo spodobał mi się twój wygląd bloga :)

    Mogłabyś poklikać w linki pod tym postem, byłabym bardzo wdzięczna :) http://l0velymee.blogspot.no/2014/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥