7 wrz 2014

Sun

Hej♥ Tydzień szkolny minął a ja dopiero pomału odczuwam że zacznie się teraz nauka. Ten tydzień był ciężki bo wstawałam o 6 i cały dzień chciało mi się spać, nawet dzisiaj.. Dla mnie to wstawanie jest najgorsze bo nie mogę się przestawić. W szkole u mnie nawet nie jest aż tak źle, jeszcze się zapoznajemy ze wszystkimi ale jednak z dziewczynami szybciej da się dogadać. Przez sześć lat miałam klasę gdzie było 9 uczniów, natomiast teraz mam o wiele więcej czyli 29. Zostałam przydzielona do klasy ogólno-sportowej (nie lubię wf) i mam 10 godzin w tygodniu wf, na szczęście nie muszę chodzić na wszystkie tylko na 4 godzinki w tygodniu z czego mam dwie lekcje basenu. ....
Przez ostatnie dni pogoda jest świetna. Jest ciepło i można założyć nasz ulubiony top i shorty. Wczoraj miałam trochę wolnego czasu więc chciałam go spędzić bardzo aktywnie  to postanowiłam pojeździć na rolkach. Miło mi aż było patrzeć na termometr kiedy widziałam od 30-40 stopni<3










11 komentarzy:

  1. Również się cieszę, że wciąż jest okazja do noszenia letnich ubrań, jednak z drugiej strony na przepadam za zbyt dużymi upałami.

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia
    Pytałaś o wspólną obserwację, zaobserwuj pierwsza, a ja na bank się zrewanżuję ;)
    http://achiieve74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Masz ładne włosy :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i ta spódniczka taka dziewczęca bardzoo ;P
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziesięć godzin WF? I niektórzy chodzą na wszystkie, a nie tak jak ty na cztery? Jeśli tak, to naprawdę im współczuję. Nigdy nie lubiłam tych lekcji (nie licząc podstawówki, gdy byłam w klasie sportowej). Masz rację, bo pogoda dopisuje i oby było tak jak najdłużej, bo mdli mnie na samą myśl o szarej, ponurej jesieni.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://dazzlexme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy sami chcieli więc .. :) Cieszę się, że ja nie muszę :) :D

      Usuń
  6. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw! (: wstawanie o 6 to makabra :/ zapraszam od mnie :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥