12 lut 2015

Haul zakupowy

Hej♥ W ciągu ostatnich dwóch miesięcy, byłam kilka razy na zakupach i nazbierało się kilka rzeczy. Korzystając jeszcze z ferii piszę dzisiaj tego posta i myślę że uda mi się dodać jeszcze jednego do końca tego tygodnia. Obecnie w sklepach można trafić na przeróżne przeceny, więcej jest na zimową kolekcję.
Mi udało się skorzystać z niektórych przecen i to właśnie przez nie kupiłam niektóre rzeczy, których nie było w planie.
Jakoś ostatnio coraz bardziej mam ochotę na kupowanie kosmetyków, to dziwne bo nigdy nie lubiłam ich kupować, nudziło mnie to, a teraz to mogę w jednym sklepie kosmetycznym siedzieć godzinę :)
Więc zacznę od kosmetyków.
 Moje ręce w tym okresie zimowym potrzebowały nawilżenia. Bardzo dobrze sprawdził się krem z Isany.

Do twarzy kupiłam ten żel, ponieważ twarz jest gładka i nieco nawilżona.

 Na ten peeling już dosyć długo się czaiłam, ale jakoś nie miałam okazji go kupić. W końcu się zebrałam i kupiłam. Zapach jest naprawdę śliczny, i już miałam taki i naprawdę jest fajny do twarzy. 

 Z tej odżywki jestem średnio zadowolona, używałam jej dwa tygodnie i nie zauważyłam różnicy pomiędzy paznokciami przed i po. Nie wiem czy źle go stosowałam czy po prostu nie zadziałał. Kiedyś też go miałam i dawał jakieś efekty.


Do ust kupiłam pierwsze pomadkę z nivea ponieważ chciałam tylko nawilżającą, a potem zauważyłam że na białą baby lips była przecena to postanowiłam ją kupić ponieważ nie miałam jeszcze tej białej. Troszkę jestem zawiedziona że nie daje koloru (to jest: CORAL CRAVE). Ale i tak jej używam na zmianę z nivea,
a ta baby lips daje taki fajny miętowy zapach i takie mrowienie na ustach :D

 Wszystkie kosmetyki (oprócz żelu) tak jak i to lusterko są z Rossmanna.                                                    




 
Mimo że mam już czarną bluzę z białymi napisami, to nie mogłam się oprzeć tej! Ma takie śliczne kwiaty i od środka ma taki milutki meszek.




Ostatnio w mojej szafie zauważyłam, że mam mało spodni. Kupiłam więc te i jeszcze leginsy które nie są do końca takie jak leginsy ale są wygodne :)

Bardzo długo szukałam odpowiedniego kardiganu i w końcu znalazłam w Pepco. Nie jest gruby i bardzo ma fajny materiał, cena również jest przyzwoita.


I mój bardzo udany zakup z którego jestem bardzo zadowolona, a mianowicie torebka z C&A, na początku miałam wątpliwości co do jej kupna, ale w końcu raz się żyje ! :)

Jeśli jest jakiś post, który chcielibyście zobaczyć to napiszcie w komentarzu a ja postaram się go zrobić. 
Do zobaczenia! :* <3
                                                       
                                                    Podoba wam się któraś z tych rzeczy?
                                                              A wy co kupiliście ostatnio?
                                                                             ♥♥♥♥♥
        

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty <3
    Wręcz kocham Baby Lips <3
    śliczne spodenki ;)
    pozdrawiam cieplutko :3
    zapraszam ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluza i bardzo ładna torebka :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię żele z bebeauty :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy kupiłaś :) Spodnie, torebka świetne!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ile rzeczy, eheh!:*
    świetne te leginsy/spodnie

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy i kosmetyki ;) Udane zakupy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy. Torba jest cudowna! *-*

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutti Frutii genialne !<3
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny haul:) Bardzo podoba mi się bluza z kwiatami:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę cudowne rzeczy! Zazdroszczę :)

    Nowa akcja na blogu -----> http://werkka-werka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore łupy :) Bardzo podoba mi się ta torebka!
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torba, mam nawet podobną, idealnie pasuje do wszystkiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    cooolhunter.blogspot.com

    Ps obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudowne rzeczy :p chętnie bym je przygarnęła :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i super rzeczy!
    Co powiesz na obs za obs? Ja już Twój zaobserwowałam, czekam na Ciebie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog!

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie na blogu. Będę bardzo wdzięczna!

    http://olivia-oliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, bardzo podoba mi się ta pierwsza bluza. Używam tej pierwszej pomadki z Nivea i ją uwielbiam. Ja na zakupy wybieram się jutro. :) Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy, chyba muszę wypróbować krem z isany bo cały czas o nim czytam :)

    Zapraszam serdecznie na konkurs na moim blogu :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam tą samą baby lips co masz ty tylko ja kupiłam kremową , bluzke czarną z sinsay, legginsy w myszke miki z h&m i korektor. haha również czaje się na ten peeling tylko pomarańczowy

    Zapraszam funfashionyea.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj to dla mnie wielka motywacja, postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląd ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)!

    Obserwujemy?

    http://foreverandsmile.blogspot.com/

    Obserwacja=obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie rzeczy cudne ale bluza najlepsza :)
    Ja ostatnio kupilam tylko chlopakowi prezent :D
    Obs/obs? Daj znać u mnie :
    http://naataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie polecam eveline mi polamal paznokcie :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Mi się też wydaje że teraz nie jest jakiś dobry . :D

      Usuń
  23. Ta czarna bluza jest cudna!
    plus3minus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna torebka :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. co d kosmetyków to mam je wszystkie oprócz kremu do rąk!śliczna torebka :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥