24 lut 2015

Propozycje stylizacji.

Hej♥ Dziś mam dla was nieco innego posta. Natchnęło mnie coś aby zrobić dla was kilka stylizacji, takich bardziej letnich ale na ciepłą wiosnę też mogą być. Stylizacje które zrobiłam są ze sklepów: choies, sheinside i h&m. Widziałam, że dużo osób właśnie tam kupuje/zamawia ciuchy i chciałabym wam może pokazać jakie ładne rzeczy tam znalazłam i jakie ładne stylizacje można stworzyć, może i wam się spodobają i je kupicie :)








Ubrania i dodatki  z tych 3 stylizacji są z choies.



                                                
Natomiast te dodatki i ubrania są pomieszane z sheinside i h&m.

Pomyślałam że taki luźniejszy post mógłby się pojawiać  np. raz na 1-2 miesiące, jeśli wam się spodobają :) 
Ja stylizacje robiłam przez weekend, wy pewnie post zobaczycie w tygodniu :*

                                             Która stylizacja podoba wam się najbardziej?
                                                      Chcecie więcej takich postów?
                                                                      ♥♥♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba 5 stylizacja, reszta nie w moim stylu, ale post fajny :))

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobam mi się 4
    PS.Nie lubię sukienek, ale ta mnie zachęciła

    Zapraszam do mnie:
    wincsuperblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. MMi się strasznie podoba 1 stylizacja <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/25/2015

    Fajny post najbardziej podobają mi się stylizację nr 3 i 4
    Super zestawy. Zapraszam cieplutko do mnie będzie mi miło jak wpadniesz i skomentujesz. :))
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja :-) Zapraszam również do siebie

    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się buty z 1 stylizacji :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są genialne! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :3 widzę że mamy podobny gust ;))
    super są te buty z 1 stylizacji :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 zestaw najlepszy :)

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczynam obserwować.Najbardziej podoba mi się stylizacja 3 taka dziewczęca :3
    briellka.blogspot.com Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥