1 mar 2015

Photos


Hej. Weekend przeleciał bardzo szybko i jutro znowu do ........ nie chce nawet pisać tego słowa. Na feriach (tak, 2 tygodnie temu) postanowiłam nie siedzieć w domu, wziąć aparat i zrobić kilka zdjęć. Ostatnio mało wchodziłam na bloggera, jakoś nie miałam głowy do pisania.  Chyba każdy (albo część) kto pisze bloga miał lub ma takie zawieszenie... Wybrałam kilka zdjęć, a ich główną tematyką była przyroda. Zdjęcia robiłam praktycznie wszystkim roślinkom jakie napotkałam :D
 Teraz bardzo chcę już wiosny, a najlepiej to wakacje :)







Na nie których zdjęciach można zauważyć dużo śniegu, ponieważ były robione w pierwszy tydzień ferii :) 




Dzisiaj krótki post, głównie chciałam wam pokazać zdjęcia :)
I dziękuję za 100 obserwatorów <3
                                                                 Podobają wam się zdjęcia?
                                                                              ♥♥♥♥♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia-świetnie Ci wyszły.Rozumiem Cię też miałam taki moment,że nie wiedziałam o czym pisać,ale to szybko przechodzi

    W wolnej chwili zajrzyj:
    wincsuperblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. U mnie śniegu nie było w ogóle, a poza tym w ferie głównie leniuchowałam, więc nie miałam ochoty robić zdjęć. Twoje są bardzo ładne :)

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi cały ten tydzień szybko zleciał. Mam nadzieję, że kolejne 2 tygodnie też szybko minął :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio całkiem nie wiem o czym napisać, dlatego ostatni post był luźniejszy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3/01/2015

    Jakie piękne zdjęcie musisz mieć dobry aparat :)
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, widać, że masz talent do fotografowania :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia robisz :)
    www.blog017.blogspot.com
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są śliczne,a twój wygląd bloga na prawde robi wrażenie.
    pieguusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥