22 sty 2015

Maybe a little snow?

Hej♥ Macie chociaż trochę śniegu? Bo ja niestety nie, chociaż nie lubię gdy jest zimno, a właściwie to raz chcę zimę a raz lato. Teraz kiedy za tydzień mam mieć ferie to chciałabym żeby chociaż trochę go spadło. Obecnie to pogoda nie jest fajna, jest szaro i czasami pada. Najgorsza pogoda jaka mogła być. Jeszcze jakoś początkiem stycznia wydawało mi się, że będą zaspy, bo gdy wracałam do domu było biało i padało dużo śniegu, niestety na następny dzień wszystko stopniało. Na weekend mogło by być chociaż słonecznie albo biało, mam chęć zrobić jakieś zdjęcia ale na razie chyba pogoda to popsuje i znów będę zamulać w domu. W tym tygodniu miałam plan żeby napisać chociaż dwa posty, ale jakoś albo nie miałam chęci albo coś mi przeszkodziło, dlatego dziś mam idealny czas na napisanie. Mogliście przez ostatni czas zauważyć małe zmiany na blogu odnośnie wyglądu (jeszcze nie skończony). Stary wygląd bardzo mi się podobał który wykonała Julia, ale postanowiłam, że zrobię jakąś zmianę. Dziś taki luźny post, bo dawno takiego nie było, a chciałam dać znać, że żyję.
Muszę wam jeszcze powiedzieć, że mój słoik pozytywnych myśli fajnie się sprawdza, nie raz otwieram po 2-3 karteczki dziennie i za niedługo będę musiała zrobić nowe :)



 
                                                                   Kiedy macie ferie?
                                                              Podoba wam się wygląd bloga?
                                                                             ♥♥♥♥♥

31 komentarzy:

  1. Nie mam ani śniegu ani ferii :( za to mam szkołę i masę sprawdzianów :// ferie mam za tydzień, uwielbiam kiedy świat pokryty jest pięknym, białym puchem ;)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny jest ten kotek! <3 Ja ferie rozpoczynam dopiero 16 lutego :/
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/22/2015

    u nie snieg popada prze jeden dzien a na drugi dzien juz go nie ma. Ja ferie zaczynam w ten poniedziałek :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wygląd bloga, ja ferie mam od 2 lutego :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dzisiaj stopiły się resztki sniegu :D Ja, jako studentka, juz nie mam ferii, ale w przyszłym tyg kończę egzaminy i mam wolne (od 30.01 - 18.02 :D) i najwyżej tylko będę musiała zasuwać na poprawki, ale mam nadzieję, że nie ;) To Twój kotek? Bo jest śliczny <333
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mój, kiedyś sie przybłąkał i został ;) ale tez masz tak jakby ferie nawet dłużej ;)

      Usuń
  6. Wygląd bardzo mi się podoba. Dobrze masz. Ja mam ferie dopiero za trzy tygodnie.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zero śniegu,a za oknem jest brzydko i ponuro :(
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie było tak samo z tym śniegiem. Też za tydzień zaczynam ferie. Zajrzysz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ze wpadnę ;) Kiedy mam czas zawsze wchodzę na blogi ;)

      Usuń
  9. Cudnie piszesz :) wygląd bloga prześliczny :)
    Moje wojewodztwo ferie ma ostatnie :(

    Obs/obs? Daj znać u mnie :
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia *.*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely photos
    would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne zdjęcia ;) <3 :3 obserwuję ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wygląd bloga :)
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    Jeśli spodoba Ci się mój blog
    zaobserwuj napisz mi w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wczoraj spadło trochę śniegu, a dzisiaj nie było nawet śladu.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny design *-* i śliczne zdjęcia ;*
    Zapraszam -- > mój blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki śliczny i słodki kotek ;*
    zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, nie będę ukrywać, że zależy mi na tym
    pozdrawiam :))
    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie niestety taka sama pogoda jak u ciebie :/
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 0 śniegu u mnie ;(
    http://julia-woj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia <3

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie śnieg już stopniał :/ przepiękny design!

    Steffy xx ♡
    Mój Blog- kliknij tu♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowy design jest naprawdę piękny! U mnie jest już naprawdę dużo śniegu ♥
    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, cudny kociak :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/with-cup-of-hot-tea.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę tego śniegu jest :D Oby w ferie był, bo u mnie zaczynają się za 2 tyg :< Śliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super notka!
    http://kiwi96.blogspot.com/ obs/obs

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne zdjecia, a wyglad bloga przecudowny!

    obserwuje i byloby mi naprawde milo gdybys zrobila u mnie to samo (:
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny design, taki uroczy, dziewczęcy :) Przyjemnie tu, pozdrawiam :)

    Dziękuję za odwiedziny, a jeśli znajdziesz chwilkę - zapraszam na nowy post:___BLOG___

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥