9 sty 2015

Hello 2015

Hej, witamy się już w roku 2015. Jak dla mnie nie zaczął on się dobrze ponieważ jestem chora.
Panuje teraz jakiś 'wirus' i prawie cała moja rodzina go ma, mamy czasami gorączkę, ból głowy, katar, gardło... Mam nadzieje, że to długo nie potrwa ale podobno ma się tak przez tydzień lub dwa.
W szkole jeszcze nie byłam bo właśnie siedzę w domu. Już za trzy tygodnie będą ferie przynajmniej u mnie. Dziś rano obudziłam się i na zewnątrz było dosyć dużo śniegu, było tak biało. Teraz już trochę stopniał ale trudno. W ciągu tych trzech dni raz w nocy była temperatura  -20 stopni a rano -16.  Teraz zaczną się narzekania na ten mróz, cóż taki urok ma zima. Cieszmy się, że mamy zimę bo moje kuzynki by chciały się bawić na śniegu i niestety nie zawsze mają okazję ponieważ mają trochę inny klimat.. Ten rok tak jak każdy niestety będzie przeplatany wolnym a szkołą. Chciałabym żeby był choć jeden rok na ileś tam lat że nie chodziło by się do szkoły, ale to nie możliwe :(


Zadawajcie pytania w komentarzach bo chcę zrobić Q&A :D
Jeśli zaobserwujecie mojego bloga dajcie znać w komentarzu, na pewno się odwdzięczę :*



                                                             A jak wam zaczął się rok 2015?
                                                                             ♥♥♥♥♥

29 komentarzy:

  1. Oo, współczuję z chorobą. Cudne zdjęcia, a oto moje pytanka:
    1.Czy założenie bloga to był spontaniczny pomysł,czy może miałaś to w planach przez chwilę czasu?
    2.Jakiego typu posty lubisz czytać?
    3.Kto wykonuje Ci zdjęcia?

    Czekam na Q&A :)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. Ja również byłam chora na początku nowego roku.
    1. Od kiedy prowadzisz bloga?
    2. Jakie masz hobby?
    3. Co daje Ci blogowanie?
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie ;)
    http://soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej szkoda,że tak choroba Was rozłożyła :(
    O jak fajnie, że ferie masz niedługo- studenci nie mają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To wracaj jak najszybciej do zdrowia ! :)
    Ja ferie mam dopiero w połowie lutego co mnie przeraża.
    Do szkoły chodzę dopiero dwa dni po przerwie świątecznej, a już mam jej dosyć :(

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. wymarzony prezent np. na urodziny?
    2. twoj idealny plan na przyszlosc?
    3. jakiej sluchasz teraz muzyki?

    o kurcze to widze ze ty tez nalezysz do ostatnio chorych osób, mi akurat tej chorobie udało sie uciec ^^


    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie życzę zdrowia :)
    1. Masz jakieś hobby?
    2. Wymień 3 ulubione blogi.

    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka!

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia życzę :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia! zdrówka kochana:)
    (p) ulubione blogerki?

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia! U mnie śnieg już stopniał, ale na szczęście udało mi się zrobić parę zdjęć :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za obserwację u mnie :) Ja już od jakiegoś czasu cię obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
    2. Masz jakieś cele związane z blogiem?
    3. Skąd czerpiesz inspiracje na wpisy? :)

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  14. moj zaczal sie najlepiej jak dotad, a tobie zycze zdrowka!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyszłaś na zdjęciu <3
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Obserwuję :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1/12/2015

    śliczne zdjęcie :) u mnie wirusa na szczęście nie ma... obyś wyzdrowiała w 100% :)
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim jesteście kochani ;* juz jestem zdrowa, mam jeszcze katar ale to zawsze, i jutro niestety do szkoły ;p

      Usuń
  17. Masz przepiękne włosy! Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych. Będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. :) Zapraszam również do mnie!
    Buziaki,
    Monika
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. lubisz pozowac do zdjec? ulubione potrawy? lubisz gotowac? :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mój się zaczął cudownie i mam nadzieję, że będzie tylko lepiej, życzę Ci tego samego :)

    Kiedy zaczynasz ferie? Ulubiona pora roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + obserwuję bloga :)
      www.patt-cieslewicz.blogspot.com

      Usuń
  20. uroczy blog!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. oj kiedy to było jak chodziłam do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie żartuj! Jak ci dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia! agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥