17 sty 2015

Q&A

Hej. Mamy sobotę wiec najlepszy dzień na napisanie jakiegoś posta. Ja co jakiś czas właśnie chcę robić posty które może trochę więcej pomogą mnie poznać lub dowiecie się czegoś ciekawego. Już połowa weekendu i nie mogę w to uwierzyć że znów za chwilę do szkoły. Właśnie przed chwilą skończyłam piec babeczki. Chyba tyle, nie chcę przedłużać bo pytań trochę jest i żeby się nie nudziło będą przeplatane zdjęciami z ostatnich dni :)


Czy założenie bloga to spontaniczny pomysł, czy miałaś go w planach przez jakiś czas?
 Mogę powiedzieć, że to dzięki Lucy założyłam bloga, ponieważ czytałam jej i po jakimś czasie pomyślałam, że fajnie byłoby spróbować czegoś nowego w życiu. 

Jakiego typu posty lubisz czytać?
Lubię czytać posty tematyczne, ale czytam też lifestylowe. 

Kto wykonuje Ci zdjęcia?
Czasami siostra, a czasami próbuje sama ale jakoś nie zawsze wychodzi.

Od kiedy prowadzisz bloga?
Dokładnie to od 20 kwietnia 2014 roku : )


Jakie masz hobby?
Hmm. Sama nie wiem czy mam jakieś konkretne hobby, ale lubię rysować, robić zdjęcia,pisać posty, oglądać filmiki na yt, czytać blogi .. Teraz jakoś nie przychodzi mi nic więcej do głowy ale zawsze kiedy przychodzę ze szkoły to czas szybko leci i raczej się nie nudzę :D

Co daje Ci blogowanie?
Daje mi na pewno wielką satysfakcję, dumę i radość gdy widzę ile mam komentarzy czy obserwatorów <3 I spędzam na blogu bardzo miło czas poznając innych ludzi <3

Wymarzony prezent np. na urodziny?
Zawsze miło jest dostać jakieś ubranie czy kosmetyki ale teraz najbardziej chciałabym lustrzankę :) 


Twój idealny plan na przyszłość? 
Jeśli ma być on związany z pracą to chciałabym pomagać po części ludziom jak i zwierzętom (głównie psom i kotom ale na pewno nie weterynaria), chciałabym też mieć pracę w której będę dobrze zarabiać i do której będę miała ochotę chodzić codziennie :) 

Jakiej słuchasz teraz muzyki?
W chwili obecnej żadnej, ale na co dzień to Ariana Grande Santa tall me (i jej inne piosenki), Seleny Gomez i już nie pamiętam xd 

Wymień 3 ulubione blogi.
Muszę wymienić 4 bo są na prawdę bardzo fajne: Don't be normal, By julqa, Lucy i Kika blog. 
Jeśli chcecie poczytać to są u mnie w czytanych :) 


Ulubione blogerki?
Tak jak pisałam powyżej Julia z blogu Don't be normal, Julia z blogu By julqa, Łucja z blogu Lucy i Kinga z blogu Kika blog :) 

Co najbardziej lubisz w blogowaniu? 
To że mogę podzielić się czasami tym co we mnie siedzi lub moje myśli i że mogę oderwać się od codziennego życia. No i przede wszystkim że mam swoich obserwatorów <3 

Masz jakieś cele związane z blogiem? 
Na razie chcę aby mój blog się rozwijał nabierał coraz nowszych obserwatorów, posty były coraz ciekawsze, a kiedyś to zobaczę, na razie mam zamiar kontynuować bloga :) 


Skąd czerpiesz inspiracje na wpisy?
Z innych blogów a czasami z głowy lub natchnie mnie jakaś codzienna sytuacja :) 

Lubisz pozować do zdjęć?
Czasami tak, ale kiedy coś nie idzie tak jak trzeba to po prostu jestem zła i nie potrafię ustać w miejscu xd

Ulubione potrawy?
Nie ukrywam ale bardzo lubię pierogi. Lubię też rosół, frytki to na razie tylko te rzeczy przychodzą mi na pierwszą myśl :P

Lubisz gotować?
Kiedyś bardziej lubiłam gotować teraz bardziej wolę piec :) 

Kiedy zaczynasz ferie?
Dokładnie to 2 lutego :) 

Ulubiona pora roku? 
Zdecydowanie lato, ponieważ mam dość czasami tego zimna i braku słońca :)


To by było na tyle mam nadzieję, że nie zanudziliście się :) Do zobaczenia niedługo :*

Podobają wam się takie posty? 
Macie taką samą odpowiedź jak ja? 
♥♥♥♥♥

32 komentarze:

  1. Też lubię oglądać filmiki na yt.
    W przyszłości planuję je kręcić ;D
    Również marzy mi się lustrzanka <33
    Zazdroszczę Ci, że będziesz miała tak szybko ferie.
    Moje rozpoczynają się dopiero w połowie lutego :(

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz szybko zleci. Moje się skończą a twoje zaczną :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Też bardzo lubię pierogi! :D

    Zapraszam do mnie! KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kotełek i pyszne ciasteczka :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierogi to moje jedno z ulubionych dań! :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę pomagać ludziom, więc idę na psychologię :) Mam nadzieję, że mi się uda!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby ci sie udało wiesz w sumie moze kiedys ja bede miec taka opcję zobaczymy ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe Q&A, piękne przedostanie zdjęcie. <3
    ☆♛A to mój blog♛☆[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kot *.*

    http://loveisneedingtobelovedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jedno pytanko:
    Co zrobiłaś,że masz stałych czytelników,jak się reklamowałaś?
    Bardzo ciekawy post,miło się czytał.Wpadnij w wolnej chwili:
    wincsuperblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to ja dalej ich zdobywam , ale wchodziłam na inne blogi obserwowałam, komentowałam, brałam i biorę udziały w konkursach (jeszcze nie wygrałam). Z czasem będziesz też mieć stałych czytelników, myślę że ja też ich mam :)

      Usuń
  10. moje zdjęcia robię ze statywu i samowyzwalacza, więc zazdroszczę, że masz kogoś kto ci to robi. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zawsze chce robić. A statyw bym bardzo chciała ;)

      Usuń
  11. Baardzo fajny post ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie posty i też lubię rosołek <3

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie posty, można dowiedzieć się ciekawych rzeczy :)
    Najbardziej spodobał mi się jednak kot ♥♥♥
    Dziękuję że do mnie wpadłaś i zapraszam na nowy post!
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kot:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kotek. Też uwielbiam Julię Janulewicz!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też uwielbiam Don't be normal! :)
    śliczny kotek <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy1/20/2015

    też lubię rysować :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeniń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, żę nigdy nie jest za puźno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę przykre co ci się przydarzyło :(
      Z blogiem ci wyjdzie umiesz pisać ciekawie i życzę ci powodzenia :)

      Usuń
  18. Fajny post, też lubie te same blogi co ty. I śliczny wygląd bloga.
    Obserwuje! będzie mi bardzo miło jak się odwdzięczysz.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. By-Julqa i kika-blog najlepsze blogi ever!
    Zapraszam!
    http://xcarli3x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię rysować :)
    Zapraszam do mnie: http://writesavereviev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaczynam ferie za dwa dni:)
    Fajny post i śliczne zdjęcia:3
    Obserwuję;)

    Zapraszam --> http://natss28.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog;)

    http://kontunuujeepizod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne odpowiedzi <3

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥