14 sty 2015

DIY: Słoik pozytywnych myśli

Hej♥ Już na kilku blogach widziałam właśnie taki słoik z pozytywnymi myślami i postanowiłam że mi też taki przydał. Teraz kiedy rano musimy wstawać (przeraża mnie to) taka pozytywna karteczka zawsze się przyda. Pomyślałam że pokażę wam go w moim wykonaniu, mi  się podoba.. Teraz zaczynając nowy rok muszę popracować nad organizacją czasu. Po moim wczorajszym doświadczeniu teraz jestem w miarę nauczona (mniej więcej wiem o co chodzi) na jutro, zrobiłam DIY co zajęło trochę czasu (ale się wciągnęłam przy pisaniu karteczek) i piszę teraz posta. Właśnie wczoraj po przyjściu ze szkoły obiad, odpoczynek na telefonie a potem zostawienie nauki na później, przy czym dziś byłą kartkówka. Powiem, że będę sobie przypominać te dwa dni i brać przykład z dzisiejszego gdy będę chciała coś odkładać na później.
Macie tutaj słoik w moim wykonaniu . I chyba za niedługo zrobię nowy bo wzięłam zdecydowanie za mały a myślałam że wystarczy, i wiecie co najlepiej mi się te karteczki pisało przy włączonej muzyce  + W końcu wracam do żywych i jestem zdrowa :)
Nie pisałam jak wykonałam ten słoik bo pewnie wiecie lub czytaliście na innych blogach w sumie nic trudnego :)
Przepraszam od razu za jakość, światło które mi towarzyszyło nie było zbyt dobre do zdjęć, a aparat nie nadaje się na takie ciemności.. Może  wkrótce to się zmieni :)



Tą taśmą wykonałam prawie cały słoik :) 






Założyłam aska żebyście mogli zadawać pytania również na asku zapraszam :)

Pod tym postem możecie jeszcze zadawać pytania do Q&A :)

Podoba wam się mój słoik? 
Zrobicie taki? 
♥♥♥♥♥

34 komentarze:

  1. podoba mi się :) jak będę miała czas to też sobie taki zrobię :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, widziałam już taki na innych blogach. Jest to świetny pomysł ;)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże tu w ogóle jest tak pięknie i takie cudowne posty.

    http://przescignacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście fajna sentencja na dobry początek dnia to dobry pomysł! Świetnie Ci to wyszło!
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. taki słoiczek to fajna sprawa, ja tez taki sobie zrobilam jakis czas temu :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo bardzo ciekawy pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki słoik to świetny pomysł, na pewno później wracając do tych wspomnień poprawi nam się humor :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój jest śliczny! Do zrobienia swojego zabieram się od tygodnia ale nigdy nie mam czasu albo chęci haha :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie jeżeli mój blog Ci sie spodoba, zostaw obserwację i napisz o tym w komentarzu na pewno się odwdzięczę! :) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Na pewno skorzystam, po długim czasie można przypomnieć rzeczy, które wydarzyły się w naszym życiu i sprawiły, że się uśmiechaliśmy. Fajny blog, obserwuje :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam robić taki słoik, ale dostałam pamiętnik Demi i w nim takie pozytywne rzeczy będę zapisywała :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wykonanie słoika :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozytywny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1/15/2015

    Śliczne zdjęcia :)
    Fajna notka czekam na kolejną
    Co powiesz na wspólną obs ;) ja już
    zaczęłam liczę na rewanż
    zapraszam do mnie i pozdrawiam,cieplutko
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki słoiczek to naprawdę świetny pomysł ;)
    ❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne diy :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, dzięki za obserwację, oczywiście też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł ;]
    Obserwuję i liczę na to samo, :**
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/jestes-wadca-snow-uwierzyli-bez-sow.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna rzecz :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/diaries.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwacja za Obserwację , ja juz czekam na ciebie
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pomysłowe :)
    klikniesz u mnie w poście?
    http://czillen.blogspot.com/2015/01/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł z tym słoikiem, też taki wykonałam :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę sobie zobaczyć jak wygląda twój ;)

      Usuń
  22. Słyszałam o czymś takim w zeszłym roku :) W sumie fajna sprawa, muszę się wreszcie zmobilizować i taki wykonać.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny i bardzo pozytywny sposób,sama chyba zabiorę się za taki słoik! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam coś podobnego tylko w moim przypadku jest to słoik na pozytywne wspomnienia 2015 roku! Na razie regularnie go zapełniam, w tamtym roku również taki miałam i tak miło się czytało te wspomnienia że ten nie mógł się bez takiego słoiczka obejść! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam nad takim ;)

      Usuń
  25. Wygląda super :) Niestety jestem zbyt leniwa, żeby zrobić coś takiego :p
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki słoiczek jest świetny, wykonam przy chwili wolnego czasu ;)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥