31 gru 2014

Podsumowanie roku 2014

Hej. Już za 7 godzin i 12 minut rozpoczniemy nowy rok. Już za niedługo pewnie wszyscy będą się stroić na sylwestra. A ja może jadę do babci bo tam jest cała rodzina i nie chce mi się jakoś hucznie obchodzić tego sylwestra... Ten rok był dla mnie momentami bardzo trudny, ale niesie też ze sobą plusy. Między innymi założyłam bloga, bardzo się cieszę ponieważ to zmieniło nieco moje życie i w końcu robię coś innego. Święta i wakacje tego roku były bardzo udane więc w sumie mogę powiedzieć, że jest udany w 70%. Myślę, że rok 2015 będzie lepszy, że nabiorę większej pewności siebie i po prostu będzie lepiej. Zaczynając nowy rok możemy zacząć nowe życie, możemy stać się coraz lepszymi... Naprawdę chcę wam podziękować za 73 obserwatorów w dziewięć miesięcy, nie wiem czy to dużo w takim czasie porównując do innych blogerek, ale dla mnie to jest dużo <3 Wybiło również 7070 wyświetleń, napisałam 76 postów (łącznie z tym). Od jakiś dwóch miesięcy przy postach mam po 100 po 170, 150 wyświetleń. Blog założyłam dzięki Lucy (pewnie ją znacie), ponieważ oglądałam jej filmiki i czytałam jej bloga :) Nie wiem jeszcze co tutaj napisać.. hmm  Po prostu zakończmy ten rok w dobrych humorach i wśród najbliższych i rozpocznijmy nowy rok.
Życzę sobie i wam coraz większych sukcesów w blogowaniu i we wszystkim co lubicie robić.
W końcu udało mi się zrobić zdjęcia na zewnątrz :)




Buty- CCC  Sweterek- Reserved   Kurtka- (nie znam nazwy xd) Leginsy- Fashion


Rozwiązany but hah xd 



 


Życzę Wam jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku!
♥♥

                           

8 komentarzy:

  1. mam nadzieje ze twoj sylwester byl udany
    zycze ci kolejnych sukcesow blogowych w następnych latah :)

    f-g-b-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, a szczególnie to ostatnie :D
    pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. oby rok 2015 był jeszcze lepszy ! :)
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie rok 2015 zaczął się wspaniale i chciałabym, żeby taki był już do samego końca. Również Tobie tego życzę (:

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :D

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś piękna! a włosy to masz boskie :*
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ! :)
    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥