28 gru 2014

Grudzień- moi ulubieńcy.

Hej, i w końcu zawitał u mnie śnieg! U nie których z was pewnie też, ja bardzo się ciesze, że chociaż w drugi dzień świąt zaczął padać. Moje  święta tego roczne były najlepsze. Przy stole wigilijnym zasiadła cała rodzina <3 Dawno się tak nie zdarzyło ( ponieważ część rodziny mieszka za granicą).
Zasiedliśmy do stołu, złożyliśmy sobie życzenia, zjedliśmy potrawy, po kolędowaliśmy, zakończyliśmy wieczerzę i na koniec wiadomo każdy dostał jakiś upominek, który był pod choinką.
Ok godz. 11.30 byłam w domu i potem od razu na Pasterkę, powiem, że nie chciało mi się spać, nawet jak wróciłam o 1 w nocy to poszłam spać  o 2.  Święta spędziłam w gronie najbliższych i były bardzoo udane <3

W tym miesiącu nazbierało się u mnie kilka ulubieńców, więc czemu nie zrobić takiego postu skoro u mnie takiego nie było. Większość tych rzeczy to będą kosmetyki więcej pielęgnujących co u mnie dziwne bo nigdy nie miałam cierpliwości to takich maseczek, peelingów itd. :)
 Większość tych rzeczy możecie znaleźć w Rossmannie.

Mój ulubiony zimowy owoc to mandarynka, zawsze mi przypomina święta i zimę :)


Produkt już chyba wszystkim znany. Bardzo polubiłam szczególnie w tym miesiącu te dwie baby lips. Fajnie nawilżają i dają naturalne kolory :)


Oczywiście czerwony lakier w święta to podstawa :D

zdjęcia się trochę rozmazało XD
I peeling który jest naprawdę skuteczny. Wystarczy stosować 2 razy w tygodniu, ja już po pierwszym użyciu mam gładką cerę :) Polecam wam go jeżeli jesteście fanami peelingów.



Po tych dwóch produktach moje włosy trochę odżyły, na pewno lepiej się rozczesuje i są miękkie :)




W grudniu nie mogło zabraknąć ciepłego sweterka :)




I tutaj już nie ulubieńcy ale rzecz która mnie zdziwiła. Zawsze chciałam spróbować ty fasolek wszystkich smaków, byłam ciekawa jak smakują a tutaj jestem sobie w Roosmannie na zakupach i znajduję fasolki tylko malutki minus że wszystkie są te dobre. Ale i tak nie które smaki są takie dziwne, więc jeśli chcecie spróbować to polecam iść do Rossmanna i kupić za 4.99 zł :)



                                                        A wy mieliście których z tych rzeczy?
                                                        Może macie mi coś do polecenia?

                                                                               ♥♥♥♥♥

11 komentarzy:

  1. jak będę w pobliżu rossmana to muszę kupić te fasolki!!

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. BabyLips są super !
    modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/28/2014

    Świetni ulubieńcy!
    Najlepsze baby lips♥

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fasolki są świetne :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Baby lips. Normalne pomadki. Nie są jakieś super. Mają minusy i plusy.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe rzeczy, widziałem już te pomadki na innych blogach i podobno są dobre :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Baby lips są super. :)
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Z osób, które klikną wybiorę 20 osób i polecę je w następnym poście! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥