14 gru 2014

PLL czyli Pretty Little Liars ♥

Hej♥ Chyba już wszyscy słyszeli o książce lub filmie Pretty Little Liars ''słodkie kłamstewka''.
Większość pewnie czyta, ale ja nie jestem miłośniczką książek i czytanie tylu części trochę by mi zajęło. .(..)  Jest to amerykański serial dramatyczny na podstawie serii książek (o tym samym tytule), opowiadający historie czterech dziewczyn: Emily, Arii, Spencer i Hanny- których przyjaźń skończyła się po zaginięciu ''królowej'' ich paczki- Alison. Mieszkają one w Rosewood. Rok po zaginięciu Alison, dostają wiadomości od "A" (które jest nieprzewidywalne)  w są ich sekrety i grozi im, że je wyjawi, o których  wiedzieć mogła tylko Alison. Dziewczyny znowu zaczynają się przyjaźnić po pogrzebie Ali. Coraz więcej dzieje się w ich życiu kiedy są już blisko prawdy w jakich okolicznościach zaginęła Alison i kim jest A. ..)...  

Ja serial oglądam na ,,Seansik" i jest tam obecnie 5 sezonów po jakieś 25 odcinków. Każdy jest naprawdę wciągający, trwają po 40-45 minut, z tym, że to nie wszystko ponieważ jeszcze będzie więcej odcinków. Ja mam obecnie 4 odcinek w 4 sezonie. Jest możliwość oglądania z lektorem, ale tylko do 4 sezonu bo nie weszła jeszcze wersja lektora.
Mogłabym tutaj więcej napisać o bohaterkach ich przygodach, ale nie byłoby to ciekawe. Na prawdę, w każdym odcinku są coraz nowsze sekrety, coraz więcej się dzieje. Myślę, że ten serial lub książka zainteresuje każdego nastolatka. Zachęcam Was to obejrzenia lub przeczytania co wolicie, nie pożałujecie !  Moja wyobraźnia przez ten serial troszkę wzrosła, ale przynajmniej niekiedy jestem uważniejsza. Na prawdę dużo się dzieje i jest dużo emocji :) Moja siostra czyta właśnie te książki i razem ze mną ogląda film, i mówi, że niekiedy różnią się sytuacje między książką a filmem, ale i tak są ciekawe.
Zachęcam również do polubienia Pretty Little Liars na facebooku, możecie również bohaterów śledzić na instagramie jeżeli chcecie którąś z nich znaleźć to możecie spytać w kom :)



Zdjęcia z moich poranków :)
Chcę  dodać, że tylko jeszcze  10 dni do Wigilii :) W tym 5 dni szkoły. Już nie mogę się doczekać piątku po szkole zacznę pełne wyczekiwania do świąt. Teraz nie zamieniłabym nawet tego czasu na wakacje :) Cieszę się, że ten tydzień minął bo miałam dużo sprawdzianów i kartkówek na głowie :)


                                                        Oglądacie/czytacie PLL?
                                                            Jak wam się podoba?
                                                                     ♥ 

31 komentarzy:

  1. Jak widać jestem dziwna bo nie słyszałam jeszcze o tym filmie, też nie jestem miłośniczką książek ;/

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci na te nudne zimowe wieczory ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam ani nie oglądałam chociaż przymierzam się od jakiegoś czasu :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Nie mogłam się doczekać tego świątecznego odcinka! Był super :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pll, jeden z moich ulubionych seriali ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ani nie czytałam bo jakoś nigdy nie mam a to czasu. Jedyny serial, który oglądałam to 'Przyjaciele'. Śliczne zdjęcia i wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zbierałam się do kupienia tej serii, ponieważ zdaje się być bardzo... ciekawą. Dla mnie. Może dostanę ją na święta :) Obserwuję, ale nie oczekuję tego samego :D
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka czytała i bardzo sobie chwali, chyba sobie wypożyczę od niej ;))
    świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. omg to pierwsze zdjęcie *_*

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam książek, ani nie oglądałam serialu. Jakoś brak czasu. Ja oglądam Heartland, ale też ostatnio zaniedbałam.
    Ja też już zniecierpliwiona wyczekuję na święta :)
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia *o*. A Pll oglądałam pare odcinków kiedyś na wakacjach ,a potem przestałam :c. Może kiedyś obejrzę wszystko bo całkiem fajny serial :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham pll!
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, właśnie będę się zgłaszać ^^ :)

      Usuń
  12. Kocham PLL! ♥ Serial oglądam jeśli mam czas ( właśnie włączam kolejny odcinek haha), a z książek to przeczytałam tylko pierwszą część ;)
    Piękne zdjęcia!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci kolejne części, pomimo, że ja nie czytam bo nie jestem taką fanką, to jeśli ty lubisz czytać to polecam, moja siostra czyta i dużo fajnych rzeczy się dzieje :) Jeśli oczywiście lubisz tego typu książki ;D

      Usuń
  13. Oglądałam kiedyś PLL, ale jakoś tak... przestałam, z książkami tak samo. To chyba jednak nie był strzał w dziesiątkę, ale niedługo chcę znowu spróbować, może na nowo pokocham ten serial :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz mi pokochasz ! Nie będziesz mogła się odciągnąć od komputera :)

      Usuń
  14. moja siostra jugi ogląda ten serial, ja niestety jeszcze nie zaczęłam ale zamierzam!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. ja skusiłam się jakis czas temu na obejrzenie jednego z odcinków i byłam zachwycona ^^ na razie nie miałam zbytnio czasu (lub nie mogłam obejrzeć...), ale generalnie kilka-kilkanaście odcinków już za mną. książkę przeczytałam tylko pierwszą, więcej nie ma na razie u mnie w bibliotece
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Mój blog - klik

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jak tak na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę



    Na sam koniec chciałabym życzyć ci wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak wpadnę to zaobserwuje ;)

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia :)

    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie oglądałam PLL ale chyba warto było by to zrobić :)
    Zdjęcia z zachodu słońca są piękne :)

    Wesołych świąt - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjęcia :) wesołych :*

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i okej możemy obserwować :)

      Usuń
  20. Ja nie przepadam za oglądaniem seriali, więc PLL również nie oglądam ;) Ale słyszałam o nim wiele dobrego :D

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czytałam pierwszą część PLL i mi się podobała :)
    + dodaję cię do obserwowanych :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o PLL obejrzałam tylko jeden odcinek i na razie zapowiada się ciekawie. Zastanawiam się nad książkami, jako kompletny mol książkowy nie czułabym się z faktem pominięcia tej serii.
    Ciekawie piszesz, patrząc mój blog, a twój blog masz o 1000 razy lepszy wygląd i bardzo miły styl pisania. Nie chcę zapeszać, ale trzymaj tak dalej, a na pewno się wybijesz ;).

    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę miło mi to słyszeć, ty również masz fajnego bloga :)

      Usuń
  23. Wspaniałe zdjęcia :DDD Piękne!!! A jeśli chodzi o PLL to jeszcze nie miałam okazji pooglądać ale jak będę miała okazję to pooglądam. Ja w tej chwili oglądam Gossip Girl (Plotkarę) :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem miłośniczką książek. Czytałam i oglądam. Świetne! Nie wiem co lepsze chyba serial bo pierwszy zaczęłam oglądać a później książka a że się różnią to może dlatego. Zapraszam do mnie też pisałam o PLL i chyba jeszcze napiszę http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥