23 gru 2014

Ozdoby Świąteczne


Hej♥ Moje przygotowania do świąt już są prawie skończone, pokój ozdobiony, choinka ubrana, babeczki upieczone jeszcze tylko dzisiaj dokończyć sprzątanie. Czas wolny już nadszedł a ja nie do końca czuje Świąt.. czegoś mi brakuje? Tak śniegu, białego puszystego śniegu który będzie nam sypać po twarzy. Już jutro zasiądziemy przy stole wigilijnym razem z całą rodziną. U mojej babci będzie cała rodzina <3 Dawno takiej wigilii nie było ponieważ część rodziny nie mieszka w Polsce.
Dla mnie był by wielki cud gdyby do jutra napadało trochę śniegu, bardzo bym się cieszyła. A to co teraz dzieje się na zewnątrz tylko mnie usypia.
Postanowiłam, że dodam dzisiaj post z ozdobami Świątecznymi żeby jeszcze bardziej poczuć magię świąt więc zaczynamy.




Nasza choinka w tym roku ubrana jest w czerwone i złote bombki, złoto- niebieskie  łańcuchy :)


Na mojej komodzie postawiłam własnie ten domek, bałwanka, szklaną kulę (tą powyżej) i kartkę świąteczną.

Na parapecie mam pudełka obklejone papierem ozdobnym, zapachowe róże, lampkę i też kartkę świąteczną :)


I moja mała choineczka (haha z Pepco). Warto się tam wybrać po ozdoby bo przed świętami jest ich naprawdę dużo ale i nie drogo :) 

 
Na firance powiesiłam taki łańcuszek ze śnieżynkami, i on  jest z Pepco za jakieś 2 zł. :)


Na stoliku nocnym postawiłam również pudełka ozdobione papierem. Moim zdaniem ładnie się prezentują :)
I na szafie powiesiłam worek z reniferem też z Pepco za jakieś 2 zł :) 


To by było na tyle moich ozdób. Chciałabym Wam jeszcze życzyć bardzo Wesołych Świąt, dużo prezentów pod choinką i dobrych postanowień na Nowy Rok 2015 i żeby był dla Was jak najlepszy!

♥♥♥♥♥


13 komentarzy:

  1. Świetne ozdoby ;) Ja już od dawna marzę o tym białym puchu, ale on nie chce się pojawić. ;( Mam nadzieję, że do jutra napada. :D Życzę Ci wesołych, spokojnych Świąt, a także, byś w Nowym Roku nabrała jeszcze więcej pasji do bloga. :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/2014/12/ciastka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ozdoby :) obserwuję :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglada ten łańcuch na zasłonie :)

    Klikniesz w linki w tym poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! My również życzymy ci samych cudowności i wesołych Świąt! <3
    W wolnym czasie wpadnij do nas http://rainbow--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :))
    zapraszam do mnie ;
    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne ozdoby ! Mega jest ten łańcuch ze śnieżynek który masz na oknie <3


    Mój Blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdoby :)

    Wesołych świąt :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo śliczne ozdoby!
    Mimo, że już po wigilii, to chyba wybiorę się po tą mini choineczkę z pepco.
    Spodobały mi się te napisy na zdjęciach, jedynie co, to mogłabyś poświęcić trochę czasu na przeróbkę zdjęć.
    Pięknie opakowane prezenty! Mi nigdy takie nie wychodzą :(

    Tb również życzę udanego Nowego Roku!

    http://blogxewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i myślę że już niedługo zdjęcia będą lepsze ;)

      Usuń
  10. Cudne ozdoby, w moim pokoju a razie są tylko lampki;)
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12/27/2014

    Świetne ozdoby <3 Ja nie potrafię pakować prezentów, zawsze mi wychodzi krzywo xD
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥