7 gru 2014

Coraz bliżej święta.. ♥

Hej.  Coraz bliżej święta, bardzo się cieszę na samą myśl.  Dokładnie za 17 dni zasiądziemy przy stole wraz z rodziną i zacznie się wigilia. Mój pokój już od tygodnia jest przystrojony świątecznymi ozdobami. Czekałam tylko aż zacznie się grudzień żeby wprowadzić tą świąteczną atmosferę aby była jak najdłużej. W tym roku starałam się ozdobić każdy kąt w moim pokoju, powiem że nawet mi się to udało. Od teraz chciałabym pisać posty częściej, moja obecność pisania co dwa tygodnie trochę mnie niepokoi.
Jeszcze 10 dni chodzenia do szkoły,  potem święta, niecały miesiąc szkoły i ferie! :)
Z tego też się cieszę, za niedługo już koniec 1 semestru. Szczerze to nawet to zleciało od wakacji. Dla mnie przeważnie pierwszy semestr leci szybciej niż drugi. (...) Miałam na dzisiaj plan, że wybiorę się na zdjęcia, ale jak zawsze nici. Nie miałam fotografa, serio? Nie, to żadna nowość.
Macie tutaj na koniec moje zdjęcia żebyście nie zapomnieli jak wyglądam :*





Jakość nie najlepsza ale wolę to niż nic :]


                                                                  Był u was Mikołaj?
                                                         Jak wasze wyczekiwania do świąt?
                                                                           

21 komentarzy:

  1. Strasznie szybko zleciał ten czas, za szybko, jak dla mnie. Jeszcze pamiętam wakacje... :D Oby te następne szybko przyszły, ale żeby tak szybko nie zleciały.
    Był u mnie wczoraj Mikołaj w postaci mojej Chrzestnej. :D Zawsze to miły upominek.
    Pozdrawiam. Deed in Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również cieszy najmniejszy niespodziewany upominek ;)

      Usuń
  2. Ja już nie mogę doczekać się świąt ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku strasznie szybko leci czas ;< ja szczerze nie chce jeszcze żeby się ten rok kończył, ponieważ jestem już w 3 gim i za niedługo wchodzimy z tej szkoły, a ja nie chce ;C

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, pożegnania sa zawsze trudne, nawet gdy cały rok się na siebie gniewamy ;)

      Usuń
  4. musze sie wziac w garsc i pouczyc troche z fizyki i chemii bo kiepsciutko, a tu juz koniec polrocza za niedlugoo i oceny bedzie trzeba bylo juz wystwiac :/

    f-g-b-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mi fizyka fajnie nie idzie. Ale na szczęście nie mam zagrożeń :)

      Usuń
  5. Też uwielbiam tą atmosferę :) Byłoby super jakbyś w którymś z postów dodała zdjęcia swojego przystrojonego pokoiku:) Chętnie wpadnę i zobaczę:)
    Dodaję do obserwowanych i przsyłam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może się zdecyduje na zrobienie takiego postu ;)

      Usuń
  6. Anonimowy12/10/2014

    super blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12/10/2014

    Super blog, milo sie czyta :)
    Ahh wlasnie, swieta sie zblizaja…
    Zawsze mam wrazenie ze za malo sie przygotowuje, za malo ciesze tym czasem a potem jest juz po wigili xd
    Ladnie wyszlas ;)
    Zostawiam obs
    http://therainbowfall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cos w tym roku magii swiat nie vzuje

    http://whinicte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey , świetny blog :* Obserwacja za obserwcje ?:* Zacznij a napewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie czuje swiat ale ich wyczekuje :)
    Mogłabyś poklikać w linki choices ?
    Z góry dziękuje ♥
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wyczekuję tych świąt ,bo chcę w końcu odpocząć :)!.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czekam na święta juz od listopada, ale teraz doszłam do wniosku że to wszystko leci aż za szybko grudzień mógłby być dłuższy, bo niedawno co było 40 dni do świąt, a tu puff i za półtora tygodnia święta. Z 1 semestru jestem dosć zadowolona, oceny nie są złe, ale mam nadzieję, że w drugim semestrze będą lepsze :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ja teraz nie chciałabym wakacji ponieważ jetst ten fajny świąteczny klimat, można nosić te ciepłe cuszki i za niedługo będzie śnieg i święta ;)

      Usuń
  13. Ja też już nie mogę doczekać się do świąt i do tego aż spadnie śnieg:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dostałam szczotkę, błyszczyk i bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy nie może się doczekać świąt w końcu to taki piękny czas
    Zapraszam na mojego bloga
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥