6 lut 2015

,,Pomyśl zanim coś zrobisz"

Hej♥ Wczoraj kiedy miałam już iść spać, w mojej głowie pojawiło się dużo myśli na nowego posta...
Często słyszymy, że ktoś nam mówi "pomyśl zanim coś zrobisz", jednak nie każdy bierze to do siebie. Dużo ludzi ma coś na sumieniu i nie da się tego cofnąć. Takie "myślenie" przed czymś co chcemy zrobić lub przed jakąś okazją np. na jakiś wyjazd, może się sprawdzić jak i zawieść. Jest dużo rzeczy które kiedyś zrobiłam czy powiedziałam i nie myślałam jakie będą skutki. Powiem że takie myślenie ratuje nas przed czymś złym ale nie raz są sytuacje w których musimy szybko podejmować decyzję i nie ma czasu na myślenie. Sama nie wiem co lepsze, czy szybko podejmować decyzję i więcej na tym skorzystać (albo nie), czy też uchronić się przed złymi czynami. Na ten temat można by się kłócić. Jak byłam młodsza właśnie często to słyszałam "pomyśl zanim coś zrobisz" i teraz zastanawiam się przed powiedzeniem czegoś lub zrobieniem, chociaż są czasami sytuacje których nie kontroluję ale i tak wychodzę na tym lepiej. Myślę, że długie zastanowienie się i przemyślenie czegoś będzie korzystniejsze dla nas i naszego sumienia...

Sama nie rozumiem co napisałam ale musiałam to tutaj umieścić. Nie jestem może najlepsza w pisaniu takich "przemyśleń", ale myślę, że nabiorę wprawy i wy zrozumiecie mnie bardziej <3
 




Wiem, że nie było mnie tu trochę, a właściwie to byłam tylko nie pisałam. Miałam takie małe zawieszenie, wiecie nie da rady cały dzień siedzieć w internecie a chciałam też "pożyć". Fajnie, że akurat wtedy kiedy zaczęłam ferie napadało dosyć sporo śniegu. Udało mi się ulepić bałwana heh :D


                                                                       Macie śnieg i ferie?
                                                                              

19 komentarzy:

  1. Mam ferie, ale śniegu prawie wcale :(
    Często mam tak, że coś robię a później tego żałuję

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak czasami mam, lecz teraz staram się zastanowić nim coś zrobię :)

      Usuń
  2. Mam ferie, ale śnieg się nie zapowiada :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej najpierw pomyśleć, bo później można czegoś załować :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/06/2015

    Moje ferie się już skończyły - Lecz śnieg jest!!
    Świetne zdjęcia!

    ZAPRASZAMY NA KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze tydzień ferii :>
    piękne zdjęcia!
    http://kalaandkalla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas to śniegu nie ma :( Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja postępuje różnie, raz przmeyślanie, a raz nie :)
    U mnie śnieg jest :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też na pomysły na posty wpadam najczęściej wieczorem i w nocy :D Ja często nie kontroluję sytuacji i mówię coś, czego później żałuję. Śliczne zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie w nocy mam najlepsze pomysły a na następny dzień zapominam xd

      Usuń
  9. Obserwuję! :) miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga! :)
    zapraszam do mnie! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, ja odejmuję czasem przemyślane decyzje, a czasem nie, zależy czego one dotyczą :)

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też czasami podejmuję nieprzemyślane decyzje. Raz są dobre innym złe. Na pewno lepiej się zastanowić niż robić coś pochopnie.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! :)
    Ja często najpierw robię, potem myślę.

    swiatmarzycielki.blogspot.com-klik"

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykle przemyślany post! Bardzo ładne zdjęcia! Na brak śniegu u siebie narzekać nie mogę, a obecnie staram się jak najlepiej wykorzystać ostatni tydzień ferii :)
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post ;) Daje dużo do myślenia :))
    +Obserwuję :)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    i bloga mojej przyjaciółki:
    http://olivia-oliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy2/10/2015

    Jakie ładne zdjęcia <3
    Też tak kiedyś miałam, że najpierw zrobiłam czy powiedziałam, a dopiero potem pomyślałam... Zawsze źle na tym wychodziłam :(

    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2/10/2015

    piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥