10 lut 2015

Walentynkowe DIY


Hej♥ Tak na prawdę to dzisiaj miał być inny post ale z racji zbliżających się walentynek pomyślałam, że zrobię DIY. Jeszcze przed rozpoczęciem się ferii miałam tyle planów, że będę dodawać posty co 3 dni, że będą outfity itd, ale niestety jak zaczęły się ferie to jakoś nie miałam chęci do napisania czegokolwiek. Teraz, raczej po feriach wezmę się porządniej za bloga. Dawno nie wspominałam jaka to u mnie pogoda, więc jak na te ferie dobrze, mam śnieg (dzisiaj niestety chlapa), ale jest dookoła biało...
Okej przechodzę już do DIY.


Potrzebne Ci będą: 

♥ Biała i czerwona kartka (mogą być np. brokatowe)
♥ Wstążka lub włóczka
♥ Nożyczki, ołówek, klej, czerwony i czarny flamaster,(jeśli ktoś ma to dziurkacz, będzie pomocny)
♥ Ozdoby: naklejki, brokat (i takie jak sobie wybierzecie)

Wykonanie serduszek jest bardzo proste, pierwsze co musimy zrobić to narysować serduszko lub odrysować od jakiegoś szablonu, wyciąć je i ozdabiać. Ja na początku miałam w planie tylko naklejki, potem przyszło mi do głowy, że z brokatem będą całkiem ładne, potem to ozdabiałam tym co mi w rękę wpadało :D

Tutaj serduszka w moim wykonaniu. 



Ja nimi ozdobiłam drzwi i powiesiłam kilka na oknie i biurku.Takie serduszka można naprawdę ozdabiać przeróżnymi rzeczami :)

Zachęcam was do obserwowania i bycia na bieżąco bo już niedługo mam dla was niespodziankę! <3 

                                                A wy zrobiliście już jakieś ozdoby na walentynki?
                                                                           
                                                                    
                                                                       

7 komentarzy:

  1. Ja jestem forever alone i nie szukam drugiej połówki xd

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nigdy nie wpadłam na pomysł , żeby ozdabiać pokój na walentynki. :)
    http://martaa-urbaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moj ostatni post to rowniez DIY walentynkowe ;p
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na pewno wykorzystam :)
    Może wspólna obserwacja??? Ja już ii czekam na uczciwy rewanż!!!
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już zrobiłam kilka ozdób, ale twój wykorzystam być może w przyszłym roku ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post bardzo podoba mi się wygląd bloga.
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak-napisz u mnie
    http://modnalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥