28 mar 2015

Mufiny bananowo czekoladowe

Hej♥ Tydzień minął mi całkiem, całkiem. Mimo że słńce świeciło i było bardzo ciepło, bo można bylo w samej bluzie chodzić to byłam jakoś klapnięta i chciało mi się spać. Może to przez szkołę? Dziś jestem w sumie wyspana bo wstałam o 10 ale niestety pada deszcz i nic się nie chce robić. Już od kilku dni miałam planowane, że dzisiaj upiekę mufiny i pogoda nawet mnie nie zniechęciła bo bardzo chciałam spróbować nowego przepisu.

W przepisie jest napisane, że  robi się mufiny 35min, ale z moim tempem wyszło nieco dłużej :)
Ostatnio w Lidlu można było dostać książkę, pod warunkiem że miałaś taką kartę z 6 znaczkami.
W tej książce jest tyle fajnych przepisów więc możecie się spodziewać tutaj od czasu do czasu jakiś moich wypieków i nie tylko. Przepisów jest na prawdę dużo i wszystko wygląda tak apetycznie, że nie można się zdecydować!





Mufinki wyszły bardzo dobre można je dekorować jak sie tylko komu podoba :)


                                                                  Skorzystacie z przepisu?
                                                                       Robiliście już takie?
                                                                             ♥♥♥♥♥

8 komentarzy:

  1. mniaaam <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ciocia ma tą książkę i chyba sobie od niej pozyczę :D
    mniam, wyglądają pysznie! <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. musiały być pyszne *.*
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2015/03/suit-tie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mam tej książki. Muffiny wyglądają cudownie ♥ Czekam na kolejne przepisy :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tą książkę. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie robiłam, ale z chęcią spróbuję :) Wyglądają smakowicie. Wesołych Świąt! :)


    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj.. Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥