4 kwi 2015

Haul zakupowy

Hej♥ Pogoda u mnie ostatnio jest tak zaskakująca że nie wiem co będzie dalej. Cały tydzień pada za chwilę znów słońce a od wczoraj padał śnieg... Tak te święta były trochę białe a Boże Narodzenie nie.
Mam nadzieje że następny tydzień będzie lepszy bo nie jestem już przygotowana na zimę kiedy mamy wiosnę. Już wybierałam się robić zdjęcia na zewnątrz, to zanim się wybrałam pogoda się totalnie zepsuła.
Mam dla was dziś do pokazania kilka rzeczy które sobie kupiłam w ostatnim czasie. Zauważyłam, że ostatnio trafia mi się dużo t-shirtów.
                                                                   bluzka- House


                                                                       bluzka- Pepco


                                                                          bluzka- Butik


                                                            bluzka-Burlseqa
                                                             spódniczka- Sh
                            
                                                                 Bluza-Pepco
Bluza jest cała taka koronkowa i ma taki kolor granatowy tutaj jedno zdjęcie przekłamało kolor. Rękawy ma takie jak poniżej natomiast z przodu i tyłu ma pod koronką materiał.
                          
 
                                                          Creepersy- czasnabuty.pl
Chciałam wam dać linka do tych butów ale chyba ostały już wykupione bo nie mogę ich tam znaleźć.

 
                                                              Trampki- Deichmann

                                                                   Naszyjnik- House
                                                                 lakier do paznokci- Rossmann


W komentarzach zadawajcie pytania do Q&A :*
Jeśli jest jakiś post który chcielibyście u mnie zobaczyć piszcie śmiało :)
Dziękuję za 101 obs :* Czytajcie uważnie posty bo mam dla was coś fajnego :) 


                                                   Co wam podoba się najbardziej?
                                                      Kupiliście sobie coś ostatnio?
                                                                    ♥♥♥♥♥

21 komentarzy:

  1. Ta bluzka z Sheinside :-) widziałam ja ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sheinside jest krótsza i jest podobna ;)

      Usuń
  2. Anonimowy4/04/2015

    o tak, pogoda to sobie w kulki leci... a haul bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, zwłaszcza t-shirty :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się T-shirt w stokrotki :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy <3
    zapraszam do mnie - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluzka jest super!: )

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka z butiku <33

    Dzisiaj piszę to u każdej blogerki:
    Wesołych Świąt Kochana!

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza, jest najlepsza Jestem chyba pierwszy raz na Twoim blogu, ale muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona, obserwuję ;) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Życzę wesołych świąt ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/04/happy-easter.html zapraszam serdecznie na blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi sie t-shirt, jest przepiekny!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post :*

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulka z Hausa- rewelacyjna♥! świetny blog

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    ♥alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że zaszalalas, naprawde cudowne zakupy ♥

    zapraszam serdecznie: gertrama.blogspot.com
    Prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również mam creepersy tylko całe czarne i są świetne. :D
    ostatnio sobie kupiłam nike rosh run i parę bluzek.
    mogłabyś poklikać w linki? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogoda mnie dobija... czekam zniecierpliwiona na wiosnę! Pierwsza bluzka - baardzo w moim stylu, pozdrawiam! :)

    http://niewidocznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy4/09/2015

    Koszulki sa sliczne
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza bluzeczka mega mi się podoba wszystko jest śliczne:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥