10 kwi 2015

Nareszcie wiosna!

Hej♥ Dzisiaj muszę powiedzieć że pogoda jest wspaniała, jest tak ciepło że aż chce się żyć. Dzisiaj wybrałam się na nie planowane zdjęcia. Jest tak ciepło że można chodzić w krótkim rękawku, pomyśleć że niecały tydzień temu było biało...
Po świętach ciężko było wrócić do szkoły, i to jeszcze na sprawdziany i kartkówki. Obecnie u mnie wprawdzie nic ciekawego się nie dzieje, nawet lepiej bo nie chcę nieproszonych zmian.Pierwsze półrocze mimo że się ciągło to jakoś zleciało. Jeszcze niecałe trzy miesiące i wakacje! Już się nie mogę doczekać. A jeszcze u mnie w szkole 21,22 i 23 piszą testy gimnazjalne i będzie wolne potem znowu tydzień i maj. U nas w połowie maja już z niektórych przedmiotów oceny wystawiają także można powiedzieć że 1 miesiąc nauki. Chyba że ktoś będzie musieć poprawiać, to nie tak fajnie.
Z racji właśnie tego że mamy taką wymarzoną wiosnę (oby się nie popsuła), przygotowałam dla was outfit.





                                                             sukienka- Pepco, trampki- Deichmann



                                   

                                                               Podoba wam się outfit?
                                                        U  was też już zawitała piękna wiosna?
                                                                             
                                  

14 komentarzy:

  1. Anonimowy4/10/2015

    Outfit świetne !! super wyglądasz :* ♥ obserwuję było by miło gdybyś też obs ;)
    zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka<3. U mnie też tak ciepło!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka ! ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już nie mogę się doczekać wakacji :D
    ślicznie wyglądasz w tej sukience <3 super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Piękna spódniczka *_*

    Twój blog bardzo mi się spodobał, więc oczywiście obserwuję. Jestem tu 101 ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaka śliczna sukienka ! :D

    + Obserwuję
    Mój Blog KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka:) U mnie też już czuć wiosnę!:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4/12/2015

    Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej. :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętam jak w zeszłym roku cieszyłam sie z tych trzech wolnych dni,a teraz sama piszę egzaminy:(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie tak juz jest na wszystko przyjdzie pora :) Powodzenia w testach :p

      Usuń
  10. Bardzo się cieszę że już ciepło! Ja z niecierpliwością odliczam dni do wakacji! :)
    Świetne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, to sukienka, myslalam ze bluzka i spodniczka :D
    jestem mega zdziwiona.. tak szybko zlecialo wszystko i zaraz wakacje!

    Sali Zaprasza--Kliknij♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥