15 kwi 2015

Wiosenne uroki

Hej♥ . Korzystając że mam tera chwile czasu piszę do was krótkiego posta. Przyszły tydzień mam nadzieje że będzie lepszy niż ten bo mam wolne. jeszcze tylko te dwa dni i chwila odpoczynku. I postaram się to wolne wykorzystać do napisania posta tematowego. Pogoda można powiedzieć że jest spoko, tylko dzisiaj rano padło i tak na prawdę nie wiadomo czy cały dzień będzie padać czy też nie. Korzystając z tego że było słonecznie zrobiłam dla was kilka zdjęć, naprawdę wiosna jest taką świetną porą żeby zrobić kilka ładnych zdjęć, choćby kwiatom :) Zapraszam do oglądania.





 Będąc na małej sesji przed nogami przeleciała mi właśnie ta jaszczurka!



                                                               Podobają wam się zdjęcia?
                                                                             

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :))
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na podwórku sobie mieszka taka jaszczurka :D
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia, zwłaszcza pierwsze :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia mi się bardzo podobają :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥