2 maj 2015

Rok bloga.

Hej♥ Nie dawno minął mi rok bloga, dlatego dziś zrobię takie małe podsumowanie...
Do założenia bloga zainspirował mnie blog Lucy, dużo czytałam jej postów i postanowiłam że ja też spróbuję. Początki nie były proste, bo trzeba było zdobyć pierwszych obserwatorów, wyświetleń nie było prawie wcale.. Ale z czasem, pomału wszystko wzrastało. Te początkowe posty nie były takie super i nie były za bardzo przemyślane. Miałam takie chwile 'zawieszenia' w blogu i nie miałam w ogóle pomysłów i nie miałam motywacji. Ale ponoć każdy takie dni miewa (a nawet miesiące). Wpływ może też mieć na to pogoda jak u sprawy prywatne.
Podsumowując: Odwiedziło mnie:10844  osób, opublikowane komentarze:1161, opublikowane posty: 92, obserwatorzy: 100. Dziękuję wam bardzo mocno <3 :*






                                                  Następny post będzie tematyczny do zobaczenia :*
                                                                                 ♥♥♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ♥ ♥

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/02/2015

    Piękne zdjęcia :) Gratuluję roku blogowania i życzę powodzenia,
    wytrwałości oraz dalszych sukcesów :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez ostatnio wybił rok :). Gratuluję<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku bloga!
    Życzę dalszych sukcesów :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji roku twojego bloga życzę ci miliona wyświetleń w krótkim czasie! I zapraszam także na mojego bloga, jestem dopiero początkująca : ))
    miszeleden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥