8 cze 2015

Wielki powrót?

Hej♥♥♥. Nie było mnie tu dosyć długo i już nawet zapomniałam jak to jest pisać posty i wgl. Dziś mając chwilkę czasu postanowiłam przeglądnąć moje stare posty i coś nagle mnie tknęło.. Ostatnio myślałam żeby zawiesić na chwilę bloga no ale.. Tknęło mnie takie uczucie żalu że nie dodaję tu już postów. Nie pisałam tez ponieważ mam wam coś do powiedzenia a czasami nie wiem jak mam to nawet napisać, myślę że z czasem uda mi się coraz lepiej pisać posty..
Przez ten miesiąc wydarzyło się trochę rzeczy, nie wiem czy to dobry moment żeby o nich wspominać. Na pewno miałam dużo nauki, po 2-3 sprawdziany na tydzień i mnóstwo kartkówek, jutro również mam sprawdzian. Ale jeszcze tylko tydzień tej nauki i koniec. Cieszy mnie fakt, że za niedługo już wakacje. Czerwiec jest luźnym takim miesiącem od nauki chociaż 2 pierwsze tygodnie to raczej same poprawy i spr. Okej nie będę się tutaj rozpisywać bo tak na prawdę miałam się teraz uczyć angielskiego ale, musiałam napisać tego nie za planowego posta. Mam nadzieję że mi wybaczycie tę przerwę i moje błędy w pisaniu ale trochę wyszłam z wprawy. Postaram się do was odezwać w tym tygodniu może zrobię jakiś haul kosmetyczny? Zobaczę pa :*

Macie kilka fotek <3 




Jak tam u was, macie jakieś plany na wakacje?
Buzki, do zobaczenia <3 :*
♥♥♥♥♥

9 komentarzy:

  1. Już niedlugo będziesz miala wakacje to na pewno i chęci wrocą do pisania bloga ! :)
    śliczne zdj :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, bo nie chce w sumie kończyć z blogiem :)

      Usuń
  2. Super foty!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo jak więcej czasu to i chętniej się pisze. Ja też w ostatnim czasie rzadziej pisałam, ale nadrabiam :)
    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna koszula <3

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/05/dresslink-part-one.html

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na następny post :) ja również cieszę się z nadchodzących wakacji! ;) pierwsze, co zobaczyłam, gdy tutaj zajrzałam, to prześliczny design Twojego bloga! :) aż miło patrzeć na posty ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wracasz :D
    Życzę wytrwałości! :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥