26 cze 2015

Hello Holiday!

Hej♥ Dzisiaj naszedł najbardziej wyczekiwany dzień przez wszystkich, a mianowicie zakończenie roku szkolnego i rozpoczęcie wakacji! Cały ten rok szkolny bardzo mi się ciągnął, czekałam na weekendy i wolne a tutaj mamy już wakacje. Teraz jak na to patrze to dość szybko zleciało.. Dzisiaj kiedy miałam akademię myślałam że nie wytrzymam do końca, wszystko trwało ponad 1,5h a potem jeszcze do klasy. W końcu kiedy już otrzymałam swoje świadectwo poszłyśmy z koleżanką na ciastko. Myślę, że od teraz już nie będzie tematu o szkole, teraz będę starała się robić bardziej tematyczne posty. Tak, tak moje obietnice.. Wakacje przelecą i znów nie będzie czasu,.. ale nie! Postaram się, żeby nie spędzić tych wakacji tylko na leniuchowaniu, ale żeby zrobić coś z czego będą efekty. Mam zamiar zacząć ćwiczyć, co już od dłuższego czasu planuję, więc muszę to zrobić na tych wakacjach :)
Ostatnio nie byłam na żadnych zdjęciach, ale mam tu fotki które zrobiłam podczas pięknych zachodów słońca i jakieś spontaniczne jeszcze. W ogóle to mam obsesje na punkcie nieba :D






A tutaj jeszcze rzeczy które kojarzą mi się z wakacjami.
♥morze♥plaża♥późne chodzenie spać♥późne wstawanie♥robienie wszystkiego spokojnie♥dużo wolnego czasu♥opalanie♥słońce♥basen♥palmy♥spacery z psem♥piękne zachody słońca♥dużo filmów♥malowanie ciągle paznokci♥farbowanie na kolorowo włosów♥owoce♥arbuz♥ananas♥truskawki♥lemoniada♥zakupy ♥lody♥góry♥Zakopane♥konie♥spełnianie marzeń♥Londyn ♥rower♥rolki♥
 Myślę że to chyba wszystko co przyszło mi teraz na myśl :)

\\\\Zdjęcia poniżej nie są moim dziełem :)


                                                             Jakieś plany na wakacje?
                                                              Cieszycie się z wakacji?
                                                                            ♥

5 komentarzy:

  1. Strasznie cieszę się z wakacji! Ja nie mam zamiaru w te wakacje leniuchować, ponieważ mam dużo pomysłów i tematów, które chciałabym zrealizować...
    Śliczne zdjęcia, najlepsze to z japonkami ♥
    Życzę udanych wakacji ^^

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę uwierzyć, że juz nadszedł ten czas. Chcę go w 100% wykorzystać! Planuję pozwiedzać świat. :) Pojadę do Portugalii i Francji. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę udanych wycieczek ;) Ok obserwuje ;)

      Usuń
  3. Tak się cieszę że są już wakacje :D Ale nadal tego nie pojmuję hahah :p
    świetne zdjęcia ♥
    Udanych wakacji!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥