14 cze 2015

Haul kosmetyczny

Hej♥ Jak już wspominałam w poprzednim poście mam dziś dla was haul kosmetyczny. Nie robiłam jeszcze postu z zakupami kosmetycznymi więc jest to pierwszy taki post. Przez ostatnie niecałe dwa miesiące nazbierało mi się kilka kosmetyków. Miałam je pokazać wam wcześniej ale nie było mnie na blogerze prawie miesiąc, to postanowiłam, że zrobię go teraz..
Jak pewnie większość z was wie, że była jakoś początkiem maja promocja -49% w Rossmannie. Pierwsze była na tusze itp. potem na pudry, korektory itp. i wreszcie promocja na którą bardzo czekałam czyli kolorówka. Na tej ostatniej promocji nakupiłam zdecydowanie najwięcej rzeczy.
Zacznę może od rzeczy które nie są może z tej promocji. 

Mój krem który wam kiedyś pokazywałam z isany juz sie skończył, więc kupiłam teraz ten .


 Ta mgiełka pachnie prześlicznie, jest o zapachu mango a to mój ulubiony owoc <3

 Ten tusz sprawdza się u mnie bardzo fajnie, polecam wam go :) 

Tutaj kosmetyki z przeceny.

Ten korektor jest całkiem spoko tylko, że ma małą wydajność .

Z tej szminki jestem bardzo zadowolona ma taki ładny koralowy kolor :)


Kolor tej szminki w sklepie mi się bardzo podobał, ale na ustach wygląda brzydko nie podoba mi się i nie polecam :D Jestem zawiedziona bo szukałam takiego ładnego jasnego różu a tutaj..
I w końcu lakiery na tą promocje czekałam najbardziej. Co prawda nie kupiłam ich aż tak dużo ale..
Ulubionym moim lakierem jest ten różowy z wibo :)


W komentarzach zadawajcie pytania do Q&A :)

                                                           A wy kupiliście coś ostatnio?
                                                           Skorzystaliście z tej promocji?
                                                                            ♥♥♥♥♥

13 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy :)
    Ps. My już od dawna się obserwujemy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam z żadnych z tych produktów, ale kolor szminki strasznie mi się podoba! Ostatnio różowy przypadł mi do gustu! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki! Uwielbiam te szampony z Batiste! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :D
    Świetne kolorki lakierów ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam puder i sprawdza się nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/15/2015

    Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam suchy szampon z Batiste ;)
    Fajny blog ;*
    Zaobserwujesz mojego bloga? Odwdzięcze się
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze kupić sobie suchy szampon!
    Dziękuję za obserwację mojego bloga ♥
    Fajne zdjęcia i ciekawy haul :)

    Zaobserwowałam i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ten suchy szampon! Ładne kolorki lakierów do paznokci :)
    Muszę sobie kupić tą mgiełkę o smaku Mango, bo też uwielbiam ten owoc.

    Pozdrawiam!
    ♦ dream-destinationn.blogspot.com - Klik! ♦

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post !
    zapraszam do mnie http://karen-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥