2 lip 2015

Za obiektywem


Hej♥ Mimo tego że wakacje trwają niecały tydzień to ja zaczynam się nudzić i rozleniwiać. Cały czas w głowie mam mętlik że muszę wziąć się za bloga i robić jakieś fajne zdjęcia. Chciałabym żebym miała taką pozytywną energię i żeby przychodziło mi to z łatwością ale tak nie jest. Przeważnie jest tak, że jak mam pisać jakiś post tematyczny to brakuje mi słów i nie wiem jak poskładać zdania żeby miały sens i potem rezygnuje. Myślałam żeby zrobić ulubieńców tygodnia, np. pokazywałabym jakieś piosenki, jedzenie, kosmetyki, ubrania itp.. Myślę, że od przyszłego tygodnia pozbieram się i postaram się takie coś zrobić. Wakacje tylko mnie jak na razie bardzo rozleniwiły, nie chce mi się nawet iść opalać (a na razie mam pogodę, w końcu) tylko siedzę w domu.. Miałam dziś właśnie się opalać i ćwiczyć a skończyło się na oglądaniu tv. No ale ogarnęłam się i poszłam zrobić zdjęcia (oczywiście przyrody). Niestety nie mam chętnej osoby do zrobienia mi zdjęć, statywu tez nie mam a kombinować mi się nie chce bo to by nie wyszło.Dobra nie będę się rozpisywać bo pewnie i tak nikomu się nie będzie chciało tego czytać. XD







Mam nadzieję, że zdjęcia się wam podobają. Dalszy ciąg w kolejnym poście bo jest dość dużo tych zdjęć :)

Zadawajcie pytania do Q&A w komentarzach bo chcę zrobić :)

                                                                   Jak wam mijają wakacje?
                                                                           ♥♥♥♥             
                                            

6 komentarzy:

  1. Czy myślałaś kiedyś o założeniu kanału na youtube?
    Czy miałaś kiedyś dłuższą przerwę w blogowaniu ?
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. maliny uwielbiam ;3

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia! Uwielbiam maliny :3 Obserwuję! :*
    Zapraszam do siebie na nowy post! Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zaobserwujesz, bo jestem tutaj nowa i będzie mi bardzo miło :3
    Pozdrawiam! :*

    http://styleecaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wakacje również rozleniwiły.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. JA strasznie jestem rozleniwiona , a jeszcze troche dni i szkola:)
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Serdecznie zapraszam do sb. ( nowy poost- Bal gimnazjalny)

    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥