11 wrz 2015

Żyję!

Hej♥ Nie liczę na to że moje ciągłe powroty przyniosą mi jakiś czytelników ale muszę coś powiedzieć. Ja nigdy stąd nie odeszłam i przez cały ten czas kiedy nie było mnie tutaj to i tak w głowie miałam bloga. Nie pisałam bo straciłam tą frajdę którą miałam na początku z bloga i jakoś to mnie dobiło. Moje wakacje przeleciały strasznie szybko i myślę że wypoczęłam fizycznie, ale nie psychicznie.. Jak wiadomo zaczęła się szkoła a z nią nauka. Dziwne, były wakacje miałam czas ale nie pisałam, za to teraz pisze.. No cóż, teraz zaistniała we mnie potrzeba żeby tutaj napisać. Nie będę tu robić odejść i powrotów ponieważ ten blog ciągle jest w sieci to jestem i ja, i do póki go nie usunę zawsze tutaj będę. Co u mnie? Teraz to nie za fajnie gdyż przez ten tydzień szkoły mam tyle nauki że masakra. Już napisałam jeden sprawdzian i dwie kartkówki. Mogło być lepiej? ..
Miała to być krótka notka ale jak to bywa się rozpisałam i wyjaśniłam kilka rzeczy. I chyba najważniejszą jest to że, mój blog jest moim pamiętnikiem. Jest to wspaniała rzecz bo teraz jak przeglądam moje stare posty wiem co robiłam, kiedy, gdzie i z kim. Może i nie będę tu systematycznie pisała co wiąże się lub z nauką lub ze sprawami osobistymi, to i tak będę tu zaglądać i jak tylko czas mi pozwoli to coś napiszę. Chciałam Zrobić teraz haul kosmetyczny lub ubraniowy ale nie wiem czy jest sens bo i tak to jest długi post. Nie wiem ile osób to przeczyta, ale jeśli jest tutaj ktoś kto to przeczyta to dziękuję za zrozumienia <3 Choć jest tutaj już 102 to czekam i na waszą aktywność :)

Łapcie kilka zdjęć z wakacji :)



Zdj z tel więc przepraszam za jakość :>


Okej to by było na dzisiaj tyle, jeśli chcecie jutro haul kosmetyczny lub ubraniowy to piszcie który pierwsze. Buziaki i dziękuje osobom które są tutaj ze mną <3

                                                                     Jesteście tutaj ze mną?
                                                                           Buziaki, pa :*
                                                                            ♥♥♥♥♥



4 komentarze:

  1. Fajnie, że jednak wracasz ;))
    Mi też wakacje minęły bardzo szybko.
    Świetne zdjęcia!
    Powodzenia w szkole ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam dokladnie tak samo, odchodzilam i wracalem potem znowu odchodzilam i znowu wracalam. Teraz stwierdzilam ze musze wkoncu dojsc do tego czego chce, chce pisac bloga to mam to robic = nie chce to nie. Nie ma ciagly powrotow trzeba ostro spiac poslady a nie!

    Zapraszam na mojego bloga; http://vframlii.blogspot.nl/ opowiadam o moim zyciu w Holandii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie Cię rozumiem! Szkoła zabiera dużo czasu i energii, ale jakoś trzeba dać radę. :)
    Świetne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale swietne zdjecia! damy rade w szkole, powodzenia <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥