17 mar 2015

Daisies

Hej♥ Przepraszam was za tę nieobecność. Wiem, że nie było mnie tu trochę, ale już w poprzednim poście wspominałam że miałam lekką niechęć do pisania postów i blogera. Wpływ również na to miała pogoda i masa nauki. Tamten i poprzedni tydzień był bardzo ciężki, cały czas szkoła i nauka. Naprawdę nie miałam czasu żeby napisać posta, a gdy już się znalazł to jakoś nie miałam chęci, i tak całe dwa tygodnie mi się ciągły. Od wczoraj mam rekolekcje także nie muszę zamulać w książkach tylko robię rzeczy na które zazwyczaj nie mam czasu. Staram się też trochę odpocząć. Teraz wezmę się trochę za bloga i postaram się pisać jakieś posty tematyczny czy też DIY. Mam nadzieję że teraz będzie więcej chęci, kończy się zima, robi się coraz cieplej i świeci słoneczko. Dzisiaj postaram się jeszcze pojeździć na rolkach, ponieważ jest ładnie i dawno nie jeździłam :)
Mam dzisiaj dla was outfit z moją niedawno nabytą bluzką w stokrotki. Bardzoo mi się spodobała i musiałam ją kupić :)











Na zdjęciach nie było prosto, moje włosy fruwały na każdą stronę a słońce raziło prosto w twarz :D
Myślę żę zdjęcia wam się spodobają :)

Będę robić Q&A więc zadawajcie pytania w komentarzach. Dawajcie takie jakie jeszcze nie były :)

                                                            Podobają wam się zdjęcia?
                                                   Jak tam u was z pogodą czujecie wiosnę?
                                                                           

15 komentarzy:

  1. super post i zdjęcia :))]

    moje konto na yt : https://www.youtube.com/channel/UCEbwSGyaZKm-NVRRCBD0rOg/videos

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły ślicznie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/17/2015

    Zdjęcia świetne super wglądasz :* Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ?
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce świeci, a ja leżę chora w domu :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Słońce świeci, a ja leżę chora w domu :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! Pozdrawiam!

    ponyodinnejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz włosy <3

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiscie, bardzo ładna ta koszulka :)
    1) Jaką książkę polecasz?
    2) Ulubione danie?
    3) Jakbyś miała możliwość pozbycia się czegoś na świecie, czego byś się pozbyła?
    zapraszam :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2015/03/whats-on-my-phone.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, stylizacja jak najbardziej w moim guście, podoba mi się! :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3/27/2015

    bardzo podoba mi się twoja kurtka :)

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssaaaanderrrxxxxvv00.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥