12 paź 2014

Niedzielne popołudnie

Hej♥ Już prawie półtora miesiąca szkoły za nami, myślałam, że będzie gorzej. Teraz wszędzie już widać jesień, z dzisiejszego dnia jestem bardzo zadowolona. Przepiękny niedzielny dzień to świetna rzecz. Na zewnątrz ciepło można było chodzić w krótkim rękawku i po prostu zaczerpnąć tego wspaniałego powietrza. Będę teraz robić jakieś posty tematyczne bo dawno u mnie ich nie było.
Tutaj są jeszcze zdjęcia z pięknej jesieni które często będą się pojawiać w kolejnych postach :)










Mam do was prośbę  mam zamiar zrobić Q&A więc zadawajcie pytania pod tym postem <3

                                                                        Co tam u was?
                                                                     Macie dużo nauki?
                                                                               

41 komentarzy:

  1. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Wyszły cudowne ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :))) Śliczny kolor liści na drzewach :) Choć ja i tak tęsknię za latem :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, naładniejsze te z kolorowymi drzewami <3

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. W jesieni najbardziej uwielbiam kolorowe liście na drzewach. Zawsze wyglądają ślicznie. :3

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡
    (zapraszam na konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10/18/2014

    bardzo ładne jesienne drzewo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo łądne zdjęcia tych drzew :) czuć klimat na nich taki jesienny :)

    Pozdrawiam ♔nakioo blog - kllik!
    (zapraszam na konkurs na moim blogu!)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj *.* JA również lubię taką pogodę, a jesień jest jedną z najpiękniejszych pór roku według mnie *.*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem może ja jestem dziwna jakaś ale ja nie widzę 100% jesieni xD
    Ale ładne drzewka ;)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie :)
    ( będzie mi miło bardzo, jak mnie odwiedzisz :* )

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, inspirujące. c: U mnie dobrze, nauki na razie nie ma aż tak dużo.
    1. Gdyby można było cofnąć czas, zrobiłabyś to?
    2. Co lubisz w sobie?
    3. Co Cię irytuje w innych?
    4. Masz zamiar kiedyś zakończyć pisanie bloga?
    5. Chciałabyś coś w sobie zmienić?
    Ładny wygląd bloga, pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolory mają te drzewa na ostatnim zdjęciu i wcześniej *o*
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia , ja w trzeciej klasie gimnazjum mam bardzo duzo testow kartkowek nie mogę sie już wyrobic z ta nauka nie mam wolnego czasu dla siebie za bardzo
    Zapraszam do mnie :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo osób nie przepada za niedzielą, ale ja nią uwielbiam! :) Spędzam dużo czasu z rodzinną jak i w sobotę.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  18. JA osobiscie nie lubie niedziel;p
    Mam do ciebie i do wszystkich innych prosbe. moglilibyscie poklikac mi w linki>? Oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje;p Bardzo mi zalezy;d Z góruje;dy dziekuje;d.
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post post i świetne zdjęcia. Bardzo mi się podoba w jaki sposób prowadzisz bloga. Na pewno wpadnę tu kolejny raz :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulubiona pora roku?
    Kawa czy herbata?
    Najśmieszniejsze wspomnienie?
    Jak masz na drugie imię?
    Hobby?

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulubiony przedmiot.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, ja mam bardzo dużo nauki niestety :///

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Taką kolorową, słoneczną i ciepłą jesień, to ja uwielbiam <3
    zdjęcie drzewa z żółto-pomarańczowymi liśćmi jest niesamowite! :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i wzajemnie ;) Chociaz teraz juz noc ;)

      Usuń
  24. Boskie zdjęcia :)
    A pytanie: Czego obawiasz się najbardziej?
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz jakiś ulubiony przedmiot w szkole?
    http://naynay-lian.blogspot.com
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia :)
    Cudowny Blog.!
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesienne zdjęcia wyszły Ci cudownie zwłaszcza ostatnie! :)

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. o matko, jakie drzewa *.*

    Wróciłam dzisiaj na bloga, wpadnij ♥
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham Twojego bloga i to jak Go prowadzisz ♥ Mogę czytać Twojego posta setki razy, a i tak nadal będzie on tak samo ciekawy. Życzę Ci wiele osiągnięć i sukcesów z tym blogiem. Mam nadzieję, że będziesz jak najdłużej pisać!
    Może w kolejnym poście dodaj diy, sposoby na nudę lub przemyślenie? Chętnie bym przeczytała takie posty na Twoim blogu.

    Pozdrawiam :)

    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) nawt nie wiesz jak mi miło ;* dziś bedzie inny post ale następnym razem zrobię moze taki jak bys chciala przeczytać ;)

      Usuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥