26 paź 2014

Q&A

Hej♥ Ostatni tydzień był jakąś katastrofą. Miałam 3 sprawdziany i 2 kartkówki. Chciałam napisać posta ale nauka mi nie pozwoliła. Myślę że poszło mi dobrze bo ze wszystkiego napisałam. . Zawsze jak idę do szkoły to jest mi tak zimno.. Ponoć ma być jeszcze ciepło ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Teraz na zewnątrz może i świeci słońce ale jest zimno. Okej teraz przechodzimy do pytań, post będzie przeplatany zdjęciami z jesieni która nie dawno jeszcze była taka śliczna :)

1. Gdyby można było cofnąć czas, zrobiłabyś to? 
Chyba nie bo mogłoby mnie tutaj dziś nie być. Chociaż jest kilka rzeczy które bym zmieniła ale uczymy się na błędach . 

2. Co lubisz w sobie?
Jeżeli chodzi o wygląd to włosy i oczy :) 

3. Co Cię irytuje w innych? 
Chyba to jak pierwsze cię obgadują i wgl a potem do ciebie lecą tak jakby się nic nie stało. 


4. Masz zamiar kiedyś zakończyć pisanie bloga? 
Kiedyś na pewno, ale na razie nie ma takiej opcji :) 

5. Chciałabyś coś w sobie zmienić? 
Chciałabym być bardziej odważna. 

6. Jakim aparatem robisz zdjęcia? 
Robię albo : canon zoom lens 5x albo fujifilm. :) 


7. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie chyba lato albo wiosna :) 

8. Kawa czy herbata ? 
Herbata, ja nie pije kawy :) 

9. Najśmieszniejsze wspomnienie ? 
 Hmm było kilka takich, jednak teraz nie przychodzą mi do głowy :) 


10. Jak masz na drugie imię? 
Maria, już kiedyś pisałam :D 

11. Hobby? 
Lubię jeździć konno, rysować, robić zdjęcia, robić różne ozdoby i jeszcze mam więcej tych hobby :) 


12. Ulubiony przedmiot? 
Hmmm.. W podstawówce to była  informatyka a teraz to nie wiem.. może niemiecki bo mi dobrze idzie :) 

13. Czego obawiasz się najbardziej? 
Że jak siedzę w domu i jestem niedaleko okna to że ktoś zaraz przez nie mnie zastrzeli. 





UWAGA! : Każdy kto zaobserwuje mojego bloga niech napisze w komentarzu pod tym postem, to ja w zamian zaobserwuje go i skomentuje jego 2 posty :) 
  

Macie choć jedna taką samą odpowiedź jak ja na te pytania? 
♥♥♥♥



33 komentarze:

  1. Ostatnie pytanie, mam tak samo xD
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag :)

    http://kiskawikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)

    http://lumemorials.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ;3
    Kocham jesień !
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia i super tag!
    Obserwuje!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło czyta się Twojego bloga ! Uważam ,że ten wpis jest bardzo udany ! Oby tak dalej :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :*
    http://marysia-napieralska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy prawda? I na pewno wrócę ! Bardzo mi się podoba Twój styl pisania ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię w sb oczy i włosy <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję i na pewno wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11/04/2014

    ciekawe odpowiedzi ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, jesienne zdjęcia! :)

    Wpadniesz może w wolnej chwili?
    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest j. angielski i historia :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11/05/2014

    13. haha ktos tu sie naogladal za duzo kryminalow :D sliczne zdjecia :)

    pozdrawiam,
    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety na żadne pytanie nie odpowiedziała bym tak jak ty ;)
    JA dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :)
    http://mila-and-roni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdjęcia! :)

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    BLOG - ♡kliknij♡
    Pozdrawiam - Steffy.

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje;d JA mam kilka takih samych odpowiedzi, co ty;p mozna sie troche wiecej dowiedziec z takich wpisow;d
    Mam do ciebie i do was wszystkich prosbe. moglibyscie poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje :D tylko prosze szczerze (90 osob napisalo ze kliknelo a zrobilo to tak naprawde 43), wiec to bedzie sparawdzane;p Wybbiore kilka blogow i ich polece;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej obiecuję poklikam i licze na to co ty napisałaś ;)

      Usuń
  19. fajne odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11/07/2014

    Ciekawy tag i ładne zdjęcia :))

    Klik!- Zależy mi, obserwuj, komentuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne jesienne zdjęcia ♥
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 13 serio?!:D balabym sie przez okno wygladac w twoim przypadku;d
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chciałabym w sobie zmienić pewność siebie :)
    Super pytania,
    zdjęcia są niesamowite *.*

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia <3 Ja też teraz mam dużo nauki :D Czekam tylko na święta :D
    Zapraszam do mnie : http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/
    Dopiero zazynam :* Liczy się dla mnie każdy kometarz i obserwacja :D Jeżeli spodoba ci się mój blog zaobserwuj będę naprawdę bardzo wdzięczne :* Ja już obserwuje :*
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale prześliczne zdjęcia <33.
    No oczy masz faktycznie cudne :3
    ✿Zapraszam na konkurs - do wygrania post promujący :))✿

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo kocham q and a! odpowiedzi swietne, zdjecia cudne!
    Buźka! :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że takie posty lubicie, postaram się robić częściej :) ^^

      Usuń
  27. ciekawy post i odpowiedzi :) +klimatyczne zdjęcia

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne odpowiedzi, ja w sobie też lubię oczy i włosy. Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Obserwuję. :)) Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe odpowiedzi i piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne :D

    Mój blog -> KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe odpowiedzi i śliczne zdjęcia :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥