16 lis 2014

Haul zakupowy

Hej. Przez ostatni tydzień udało mi się kupić kilka rzeczy które bardzo polubiłam. Trafiłam przy okazji na kilka promocji (które jeszcze trwają więc może i wam uda się jeszcze je złapać), gdzie kupiłam no trochę rzeczy... Jest teraz taka promocja  Roosmannie, kupujecie jeden kosmetyk np. z miss sporty i drugi dostajecie gratis z obojętnie jakiej firmy. Druga jest w croppie, kupujecie dowolną rzecz a druga (tańsza) jest -60%. Wydaje mi się że, te promocje są bardzo fajne a przy okazji można wzbogacić się w kilka dobrych rzeczy.





Do zakupu tych dwóch bluzek zachęciła mnie promocja i ich śliczne świąteczne motywy. 
W te święta mam zamiar aby było tak magicznie i było widać święta więc będzie dużo ozdób i takich oto motywów :) 


Teraz jakoś kupuje same takie szare, czarne i białe rzeczy. Może dlatego że jest ta szara jesień. 
Ale w sumie podoba mi się to bo nie mam zbyt dużego problemu co z czym dopasować :D

Teraz przechodzimy do kosmetyków których jest troszkę więcej niż bluzek  :) 



                                                   Te wyżej są matowe z brokatem.


Ten turkusowy jest połyskujący z takim malutkim brokatem. A ten czarny jest brokatowy :)

Z racji promocji postanowiłam że wzbogacę się o kilka nowych lakierów. 
Wszystkie są z firmy wibo. 


                                                         Teraz coś do twarzy :p

Niestety na baby lips nie było promocji. Myślałam że ta pomadka będzie beżowa a jest niestety tylko nawilżająca bez koloru..


I czerwona szminka, bardzo przypomina mi święta więc też musi być :p

Kupiłam też korektor w płynie. Już dawno chciałam kupić ale jakoś nie było zbytnio takiej okazji więc w końcu się mi udało :)

I to by było na tyle rzeczy które zakupiłam w ciągu tego tygodnia. Mam na dzieje że wam się podobają, a może i wam uda się jeszcze zdążyć na promocje :)

                                                              A wy zakupiliście coś ostatnio?
                                                            Kupiliście coś z tych promocji co ja?
                                                                           

23 komentarze:

  1. swietne t shirty :) lakiery tez bym przygarnela :)
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja jakie swietne koszulki, najlepsza ta pierwsza ;P

    f-g-b-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam się skusić na promocję w Rossmanie, ale jakoś zabrakło mi 'zakupowej weny'

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten turkusowy lakier :)

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory lakierów ;)

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. też kupuję tylko takie szare czarne rzeczy C;

    Zapraszam do mnie! ;)
    http://diamond-panda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam haule!
    świetne koszulki, urocze <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Haul :) Obserwuję :)

    zapraszam do mnie :


    Zapraszam do mnie! || KLIIIK ! ||

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy ! :)
    Te bluzki są świetne !! ^^

    Obserwuję ! <3

    http://suziiwithsuzii5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super haul :)
    Bardzo fajna czarna bluza :*
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie śliczne nowości ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11/20/2014

    Lakiery zWIBO uwielbiam***mam awet z tej serii i są genialne jak na tak (stosunkowo)tanie lakiery. Szara bluzeczka jest świetna ;*
    Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/
    Co powiedziałabyś na wspólną obs?jeśli się zgadzasz zacznij,zrewanżuje się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok zgadzam sie ;) lekiery wlasnie tez super sie sprawszaja ;)

      Usuń
    2. Anonimowy11/21/2014

      Ja już obserwuje ** http://anima-viliss.blogspot.com/

      Usuń
  13. świetne rzeczy :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się bluza i lakiery do paznokci !:)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? - ja już, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam bzika na punkcie lakierów do paznokci :D

    zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a ja z pewnością zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza jest świetna :D

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatni kupiłam parę fajnych kosmetyków w Naturze. Na przykład kredkę do oczu w promocji -40% :D
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne t-shirty!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne bluzeczki, takie świąteczne!

    Pozdrawiamy!
    ♡ NASZ BLOG- KLIKNIJ ♡

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥