27 kwi 2014

Hey youuu :P

             Hej wszystkim. Zacząć post musze od pogody :)
Więc pogoda ładna jak na razie nawet nie pada :) Dzisiaj koło mojego domu lis atakował kury :(
Chciałabym wam powiedzieć już pisałam, że mam cały tydzien wolny i postaram się zrobic dla was ciekawe posty i zrobić pare nowych fotek:) Do was mam jeszcze taką prośbe piszcie co chcielibyście o mnie wiedzieć. Każdy jet wyjątkowy i ma coś w sobie ciekawego :) Dzisiaj sie dien jeszcze nie skończył więc może dodam jeszcze posta :)

Chciałam dzisiaj zrobić nowe fotki na stronce internetowej ale program troche zawala..
Znacie może jakieś stronki do robienia zdjęć.??? : ) :D ♥♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥