28 kwi 2014

Outfit ♥

Hej słonka. :) Jak już wczoraj wspominałam mówiłam że zrobie dla was outfity. A więc tak są.. !!!
Ciężko bylo się troche za to zabrać bo na początku ok. godz. 11 nie miał mi kto zrobić zdjęc bo siostra była w szkole. Próbowałam sama ale efekty nie były zaskakujące. Więc dopiero o 16 zrobiłam lepsze zdj.
Dzisiaj pogoda także ponad 30 stopni. Tylko troszke wiaterek wieje :) Ale mi to nie przeszkadza.
Myślę że outfity się spodobają :)

1.:)
Bluzka i spodnie z Reserved :)

2. :)
                                                            Bluzka-H&M    Leginsy-New Yorker

3.
                                             Bluzka- Croop     Spodnie-Europa     Buty- Nike
4.A to dodatek :D





A wam który outfit podoba się najbardziej ? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥