29 kwi 2014

Sport, pies, podwórko :) ♥

Hej. Pogoda tak sprzyja że na polu można siedzieć całymi dniami. Właśnie wróciłam z podwórka.Rano wypuściłam psa z zagrody tak się kochany cieszył cały dzień biegał :) Potem byłam na lodach, a teraz własnie niedawno skończyłyśmy grać w siatkę. Uff jestem trochę zmęczona ale cały dzień nie mam zamiaru w domu siedzieć. :D To chyba na tyle by było :) Aaa i jutro postaram się dodać zdjęcie moich psów :) Jak mi się uda bo są ruchliwe :)
Napiszcie mi co wy lubicie robić na polu :) :D ♥♥  :P

3 komentarze:

  1. Anonimowy4/30/2014

    SLiczny rysunek :)
    Zadalas mi an blogu pytanie o polecenia bloga
    Pisz na maila
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rysunek też mam psa
    Pokaż zdjęcia swoich piesków
    mój blog
    simssims170.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥