22 kwi 2014

♥♥♥♥♥♥♥Shopping♥♥♥♥♥♥♥

                               Hej wszystkim :D Dzisiejszy dzień po świętach był wolny więc korzystając że, nie trzeba iść do szkoły to pojechałam na zakupy z siostrą. Było świetnie pogoda dopisywała bo było ponad 30 stopni. Jak przyjechałam do domu to poszłam z psem na spacer (ma na imie Dżeki ♥).
Potem trochę pograbałam trawe i tak zleciało. Poszłyśmy do sąsiadki i tam posiedzałyśmy (oczywiście na polu ). Było fajnie, niestety jutro do szkoły :( Nie chce mi się zabardzo. Po dzisiejszym dniu jestem troche klapnięta :) Ale warto było :)  
   


A oto moje dzisiejsze nabytki :)   
spodenki- pepco

bluzka- niskie ceny

koszula- reserved


Przepraszam za jakość zdjęć  ale na polu już troche ciemno i światlo odbija :)



A wam która z tych rzeczy podoba się najbardziej.? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥