25 kwi 2014

Mmmmm...

     Hej jak się ciesze że już piątek :)  Mam cały tydzien jeszcze wolny bo w maju te święta.:P Dzisiaj nie wydarzylo sie nic specjalnego. Poprostu kazdy dzien taki sam.  I tak ciągle leci. 
Wiem że w tym poście nic zabardzo nie ma napisanego ale nie wiem co byscie chceli wiedzieć. A naprawdę nic się takiego nie wydarzyło. 

Proszę 10 faktów o mnie:
1.Kocham wakacje.
2.Niecierpie być chora i gdy coś mnie boli.
3.Mam czasami lenia.
4.Kocham zwierzęta.
5.Mam 2 psy i 2 koty : ) ♥♥♥♥♥
6.Lubie jezdzic na basen.
7.W niektórych  sytuacjach mam ochotę zapasc się pod ziemie.
8.Nie lubie gdy w nocy coś puka lub skrzypi w pokoju.
9.Lubie świeże powietrze. :)
10.Nie lubie gdy na dworze jest tak duszno ze nieda sie wytrzymać. :(


Napiszcie w komentarzu 5 faktów o sobie. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥