5 sie 2014

August

Hej kochani ♥ Właśnie skończyłam ćwiczenia. Pewnie zastanawiacie się jakie.
 Więc tak, zaczynam ćwiczenia na brzuch z Ewą Chodakowską. Już teraz czuje jak dostaję zakwasów ałł.. Sierpień nadszedł a ja nic nie zrobiłam jeszcze dla siebie. Jeszcze połowa wakacji i wszystko przed nami. Początki każdego ćwiczenia wydawały mi się proste ale potem było nieco trudniej. Jak na pierwszy raz to i tak dałam radę.
Skoro  zaczynam ćwiczyć to muszę ograniczyć też słodycze  ( i nie tylko) . Będzie trochę ciężko bo jak mi się nudzi to coś zajadam (chyba nie tylko ja tak mam). Przez ostatni czas jakoś rzadko jem lody ( pewnie teraz myślicie że jestem nie normalna) ale tak. Będę się starała zamiast słodyczy jeść np. jogurt z jakimś owocem, albo sam jogurt i owoc. Jeśli będą efekty to dam wam znać.....  U mnie wszystko jest okej. Przez ostatnie dni przebywam coraz więcej na polu bawiąc się z malutkim pieskiem.






                   









  Może i wy spróbujecie ćwiczeń? Tutaj macie link z którego ja ćwiczyłamĆwiczenia. 
Proszę o zadawanie pytań w komentarzu chcę zrobić post pyt.i odp. :*

                                                A wy macie jakieś wielkie plany na sierpień?
                                                                       ♥♥♥♥

25 komentarzy:

  1. Baw się dobrze i życzę wytrwałości w ćwiczeniach :) ja sama bym musiała coś porobić :/

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny psiak *.* życzę również wytrwałości w ćw :D
    podoba mi się Twój blog, obserwuje i zapraszam do siebie.. dopiero zaczynam :*
    http://piskliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki piesek <3
    powodzenia w ćwiczeniach, ja sama miałam zacząć ale jakoś brakuje mi motywacji :D
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zabardzo nie miałam ale ćwiczę razem z siostra wiec jest ;)

      Usuń
  4. Też zaczynam ćwiczyć brzuch z Ewą :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kochany piesio ♥ Ćwiczyłam z Ewką ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ćwiczyłam ponad miesiąc (obecnie nie ćwiczę). Schudłam 2kg czyli tyle na ilu mi zależało. Efekty są (jak twierdzą znajomi) na pupie i brzuchu :) Polecam jeszcze ćwiczenia na brzuch z Mel B bo z nią też ćwiczyłam :))

      Usuń
    2. Miałaś jakąś dietę?

      Usuń
  6. kochany psiak <3 powodzenia w ćwiczeniach, wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To życze wytrwałości ,ja jakiś czas ćwiczyłam na brzuch i chcę znów się ogarnąć i trochę poćwiczyc :P.
    Super zdjecia :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są chwile słabości ale musze wytrwać bo nie mogę doczekać się efektów ;)

      Usuń
  8. Ja kiedyś ćwiczyłam,ale odpuściłam! Powodzenia :D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest ten piesek :)
    słodziak <3
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O życzę powodzenia w ćwiczeniach i dobrym odżywaniu!
    Ja już kiedyś próbowałam,ale poddałam się a teraz żałuje bo widziałam efekty :(
    Zapraszam na mojego bloga.
    Organizuje konkurs do wygrania jest DESIGN i Łapacz snów
    http://nicoole-blog.blogspot.com/2014/08/konkurs-wygraj-design-i-apacz-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ale slodki piesio :( oddaj mi go ! cudak :(


    http://gabrielakugla.blogspot.com/
    Obserwujemy? Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją oraz komentarzem!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ćwiczyłam kiedyś z Mel B, później przestałam, a teraz znów zaczęłam xd Obym tylko teraz się nie zniechęciła ;)
    Świetne zdjęcia i słodki piesek ;3
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robię ćwiczenia na brzuch, ale z Mel B :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez ćwiczę ale jakoś wytrwałości w tym nie mam ;/ Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciesze sie ze zaczelas cwiczyc :) Rezultaty napewno sie pojawia tylkotrzeba troche poczekac :)

    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodziak *.*
    Ja jeżdżę teraz do pracy rowerem i liczę, że mi to coś pomoże :p
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczny<3

    ♡BLOG- klik♡
    Twój blog bardzo mi się spodobał. Zaobserwujemy siebie nawzajem kiedy mój blog spodoba się tobie? ;)/daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy8/08/2014

    powodzenia!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥