27 sie 2014

Q&A + Outfit

Hej♥ Dzisiaj mam dla was outfit idealny na deszczową pogodę, oraz odpowiem na wasze pytania. Aby nie przedłużać przechodzimy od razu do rzeczy..


1.Co cię zainspirowało do założenia bloga?
 Czytałam dużo blogów ale chyba najbardziej gdy czytałam blog Lucy :)

2. Jakiej muzyki słuchasz? 
Nie słucham muzyki takiej która się dzieli np. pop. Tylko taka jaka mi wpadnie w ucho to często słucham. 

3.Lubisz herbatę z sokiem malinowym?
Nie piję na co dzień, ale jest dobra. 


         4. Twoje plany na przyszłość (dom, praca, rodzina)?
Jako takie plany mam ale nie wiadomo jak to jeszcze będzie. Teraz np. nie chcę być lekarzem a potem może mi się zmienić. Ale na pewno będę pracować, mieć własny przytulny dom, rodzinę i jakiegoś pupilka :)

5. Duża ilość pieniędzy co z nimi zrobisz? 
Przeznaczyłabym na różne fundacje i na zwierzęta. Hmm no i coś bym zostawiła dla siebie. Ciężkie pytanie.. 

6. Ulubiony owoc? 
Jest ich trochę nie mogę wyróżnić jednego : maliny, truskawki, ananas, brzoskwinie, arbuz, banan, borówki, mango i jest ich jeszcze ogólnie to kocham owoce (nawet moja nazwa bloga mówi za siebie :p )


7. Masz zwierzątko? 
Tak mam 2 psy i kota. Kiedyś miałam jeszcze rybkę i chomika <3

8. Masz drugie imię? 
Tak, Maria.

9. Ile prowadzisz bloga? 
Bloga założyłam 20 kwietnia 2014.r 



10. Do której klasy idziesz po wakacjach? 
Idę do 1 gim. :) 

11. Jaki jest twój ulubiony kolor? 
Lubię zielony, niebieski i biały :) 

12. Jakie jest twoje największe marzenie? 
Blogowe to : współpraca z firmą np. sheinside. I mieć dużo prawdziwych obserwatorów <3


13.Co byś zrobiła gdyby przyszedł do Ciebie ogromny bałwan przeprany za truskawkę mówiąc, że chce cię zjeść? 
On sobie może mówić xd Pobiłabym go i uciekała krzycząc. :)

14. Inspirujesz się czymś do dodawania postów, czy wszystko z głowy? 
Prawie wszystkie blogi mają choć jeden post taki sam. Ja gdy mam już coś z innego bloga wziąć to staram się to inaczej napisać i zmienić to żeby było choć trochę inne. 

15. Co byś zrobiła wiedząc że został ci jeden dzień życia, równe 24 godziny? 
Tak naprawdę to nie wiemy ile nam jeszcze zostało. Różnie to bywa. Ale chciałabym spędzic czas z rodziną <3



16. Jak dbasz o swoje włosy? 
Jeżeli chodzi o jakieś rzeczy poza szamponem, to używałam keratyny a teraz taką mgiełkę :) 

17.Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Pobawić się z psem, zrobić ładne zdjęcia do posta, przeglądać różne blogi, rysować, no i śpiewam cały czas bym mogła śpiewać! I jeszcze jest trochę tych rzeczy :) 

18. Masz rodzeństwo? 
Tak dwie siostry jedna ma roczek a druga 16. :) 



19. Czy masz już wszystko do szkoły? 
Tak, ale wiadomo w roku szkolnym coś się jeszcze przypomni co trzeba. 

20. Czy wakacje 2014 uznajesz za udane? 
Tak! :* <3 

21. Co cenisz w swoich przyjaciołach? 
Szczerość i dobroć.

Kalosze- sklep w mojej miejscowości 
Bluzka- atmosphere, Legnisy- Hipcio, Kamizelka- przerobiona z sukienki 


22. Pepsi czy coca-cola.  
Jakoś nie piję, rzadko, ale chyba pepsi. 

23. Jaka jest twoja ulubiona potrawa? 
Kocham pierogi <3 No i rosół :* 


I dziękuję wam za 48 obserwatorów <



Podoba wam się outfit? 
Odpowiedzcie i wy na wybrane 4 pytania tylko napiszcie nr na które odpowiadacie :) 




                           

29 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajne kalosze! :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. no to witam w gimbazie ;P
    PS. radzilabym wylaczyc weryfikacje obrazkową, bo to zniecheca potencjalnego komentatora do pozostawienia po sobie sladu pod danym postem :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/08/ready-set-go.html

    OdpowiedzUsuń
  3. kalosze :)

    może ons? daj znać u mnie :)
    http://doublexdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny outfit
    może wspólna obserwacja?
    http://achiieve74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki temu postowi napewno lepiej cię poznaliśmy :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia ;)

    ja już obserwuję i czekam na uczciwy rewanż ;*
    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś naprawdę śliczną dziewczyną, a kalosze masz boskie :)
    www.pannazwyczajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi, a outfit genialny <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie: http://worldaccordingmaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście bardzo ładny outfit ;-)
    Bardzo podoba mi się Twój blog ;-) Co powiesz na wspólna obserwację? Daj mi znać u mnie na blogu^^ 101% uczciwego rewanżu ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 9. Ile prowadzisz bloga?
    Koło 6 miesięcy
    10. Do której klasy idziesz po wakacjach?
    2 liceum
    11. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Czerwony
    12. Jakie jest twoje największe marzenie?
    Aktualnie? Pojechać do Wrocławia

    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny outfit, tak pozytywnie! <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. blog jest super <3
    zapraszam do mnie ->> http://sunnycaalifornia.blogspot.com , początki są b.trudne ;c może obserwacja wspólna ?pisz w komentarzach, każdy bardzo mile widziany <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację?
    ---------------------------------------------------
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. boski ootd i świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jej, piękne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie :) Za obs się odwdzięczam, tylko proszę napisać. :)
    http://karoooolaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi : )
    I zdjecia świetne <3

    http://pozytywizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaobserwowałam, liczę na rewanż :)
    http://worldaccordingmaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja w odpowiedzi na twoja zaobserwowalam ;)) treraz twoja kolej ;** papa :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również do założenia bloga zainspirowała Lucy ;)
    Ja także uwielbiam pierogi ;D Śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytałam Cie o wspólną obserwacje. Napisałaś mi, że mam zaobserwować, to się odwdzięczysz ^^ tak wiec obserwuję i czekam a Twój uczciwy rewanż ;-)
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam dać znać co do obserwacji,więc obserwuję ;* oby tak dalej ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja :D

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny outfit!


    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!
    (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny outfit :)
    obserwuję :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥