19 sie 2014

Looms ♥

Hej♥ Kolejny normalny dzień, spędzony wspaniale. Właściwie to dziś wróciłam do domu. Byłam u babci  i naprawdę było super. Właśnie teraz, w tych ostatnich dwóch tygodniach chciałabym zatrzymać czas. Kończąc szkołę wiedziałam, że wakacje w końcu miną ale nie sądziłam, że zlecą tak szybko! Trzeba patrzeć pozytywnie, skończą się wakacje, zacznie się szkoła. Szkoła minie, ciągnąc sie ale w końcu minie i zaczną się znowu wakacje. Ale każdy dzień trzeba spędzić wspaniale. Niektórzy się cieszą, że idą np. do nowej szkoły (tak jak ja) są ciekawi z kim będą w klasie, albo po prostu chcą się zobaczyć ze swoją dawną klasą...Tyle napisałam ale nie na temat..
Więc... Dzisiejszym tematem są bardo fajne bransoletki looms. Pewnie niektórzy nie spotkali się z taka nazwą i nie wiedzą co to jest. Są to bransoletki zrobione z małych gumeczek. Każdy może je robić ,mogą być kolorowe, plecione podwójnie lub pojedynczo, tylko trzeba umieć i mieć te gumeczki. Dowiedziałam sie tez od kuzynek które mieszkają w Anglii, że te bransoletki były sprzedawane w szkołach. Później jednak już nie można było. Sama myślę o kupnie tych gumek.
Te bransoletki dostałam własnie od kuzynek.






Podobają wam się? 
Macie takie? 
♥♥♥♥

15 komentarzy:

  1. mam taki jeden i bardzo mi się podoba . Dostałam od koleżanki

    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne! Wiem , że bez Ciebie mi się nie uda . Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi taką bransoletkę zrobiła siostra mojego chłopaka!:)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takich dużo, różne sploty. Niedługo na blogu opublikuję kilka takich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj bray jest maniakiem tego ma okolo 100000 sztuk :O

    Pozdrawiam
    zajrzysz?
    vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie posiadam ale z reguły ładnie wyglądają:D Pozytywne nastawienie i myślenie, że za rok będą znowu wakacje jest najlepsze:D
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ♡ podobają mi się ale żadnej nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne//fajny design ;)

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿pisanepasja.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, mam taką jedną. Może wspólna obserwacja? patrycjapatipatysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam bardzo podobną tylko brązowo różową;)
    pozdrawiam cieplutko :* woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję teraz Twoja kolej :) patrycjapatipatysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od niedawna plotę te bransoletki i bardzo mi się podobają :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam takich bransoletek, ale bardzo mi się podobają ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robię takie bransoletki. Ale ja już od dawna mam ten zestaw i nauczyłam się już robić zwierzątka, serca itp.

    http://blog-amelia-ami-2901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. w dzieciństwie takie robiłam :)


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takich 5, bardzo łatwo się je robi, a wygladają świetnie :D
    Co do szkoły... Jakoś mi się nie spieszy. Teraz 3 kl, te wszystkie testy są przytłaczające. A następne wakacje (które będą dopiero za ponad 10 miesięcy!:c) też nie są pocieszeniem, bo po nich do LO i choć z jednej strony niby fajnie, z drugiej tak głupio rozstawać się z klasą...
    http://przekleci-idealnoscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥