24 sie 2014

Blogowo

Hej♥ I znów szary, deszczowy dzień.. Blisko mojej miejscowości jest festyn ,,Dzień pieroga". Pogoda niezbyt się udała no ale cóż... Pewnie pomyślicie sobie dlaczego nie jestem właśnie tam. Byłam chwile skosztowałam pierogi, rozejrzałam się trochę i wróciłam do domu. Nie widziałam tam nic ciekawego dla mnie a poza tym zaczęło padać.
Dzisiaj chciałam wam jeszcze napisać co mi sie podoba w innych blogach a co nie i jakie mnie interesuję. No to zaczynamy :)

Bardzo podoba mi się oryginalność bloga, nie lubię gdy ktoś próbuję kogoś naśladować i wszystko na blogu ma takie same. Przede wszystkim mój wzrok przyciąga wygląd bloga i nagłówek. 

Podoba mi się również systematyczność pisania postów. Nie to że innych blogów nie czytam tylko że wtedy wiem kiedy bloger dodaje posty. Ale takie nie spodziewane też są fajne. 
Nie podoba mi się, że niektórzy robią specjalnie konkursy aby tylko zdobyć obserwatorów, a nagrody to tylko polecenie bloga w jednej notce.. 
Jeszcze jest jedna taka rzecz którą pewnie i wy się spotkaliście a mianowicie obs za obs. 
Nie raz tak było. Ja zaobserwowałam a potem się nie odwzajemniono. Cóż.. 
Spotkałam się też z osobami które piszą na blogu ,, bo muszą". ...  Blog ma być przyjemnością a nie obowiązkiem.  


Kochani chcę zrobić Q&A więc zadajcie pytania w kom. Byłabym bardzo wdzięczna <3


                                             A co wam się podoba w innych blogach?
                                                                     ♥♥♥♥



33 komentarze:

  1. Szkoda że u mnie nie ma takich Dni Pierogów, bo je uwielbiam! Zostawiam obserwacje i licze na to samo! :)

    http://kinasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest festyn :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, że blog to powinna być przyjemnosć!

    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o dniu pieroga !
    http://hejtutajsandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne zdjecia;p
    Obserwuje;d i licze na rewanz;d\
    Zapraszam:)
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NAjbradziej lubie filmy i zdjecia
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    A U MNIE LOOKBOOK
    Jeśli cię coś zainteresuję, zaobserwuj !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przykuwam uwagę do zdjęć :)
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. pytania:
    Co cie zainspirowało do założenia bloga ?
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiej muzyki słuchasz?
    Lubisz herbatę z sokiem malinowym?
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia
    lubię jak blog jest przejrzysty :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu?:)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytania:
    Inspirujesz się czymś do dodawania postów, czy wszystko bierzesz z głowy?
    Co być zrobiła wiedząc, że został Ci jeden dzień życia, równe 24 godziny?

    Przechodząc dalej ja bardzo często mam tak, że kogoś obserwuję, lecz on mnie "wystawia", nie robi tego samego. Powiem Ci, że twój blog jest przejrzysty. Podoba mi się, że do postów dodajesz zdjęcia:) Ja już Cię obserwuję od bardzo dawna... Jeżeli mogłabyś zrobić to samo u mnie, byłabym wdzięczna. Nie wierzysz? Sprawdź na listę obserwatorów:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez obserwuje od dawna już chyba :)

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia
    Poklikasz u mnie ?
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam problem z tym ob. za obs . denerwujące <__> . Obserwuję!
    modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8/26/2014

    fajne fotki;)obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej zacznij i daj znać :) bo nie moge znaleźć twojego bloga :D

      Usuń
  15. świetne fotki ^^ Hmm pytania : Jaki jest twój ulubiony kolor ? Jakie jest twoje największe marzenie ? Co byś zrobiła gdyby przyszedł do Ciebie ogromny bałwan przebrany za truskawkę mówiący chce cie zjeść !! ?

    Obserwuję ^^ http://inna-niz-inni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak samo zwracam uwagę na wygląd i nagłówek, przede wszystkim musi być przyjemny dla oka :)
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisanie "bo muszę" wydaja mi sie bez sensu, przecież to ma być przyjemność. Nie chcesz = nie pisz, dla mnie to oczywiste :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, bardzo fajny blog :) zapraszam do mnie! ;D http://classy-girl97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytania:
    - Ulubiony owoc ?
    - Masz zwierzątko ?
    - Masz 2 imię ?
    - Ile prowadzisz bloga ?
    - Do której klasy idziesz po wakacjach ?

    Obserwuję liczę na rewanż :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post : ) . Pytania : Twoje plany na przyszłość ( dom , rodzina , praca ) ? Duża ilość pieniędzy , co z nimi zrobisz ?

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ! + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też zwracam uwagę na te rzeczy czytając blogi. :)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! DO WYGRANIA BLUZY! :)
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html






    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dbasz o swoje włosy?
    Co lubisz robić w wolnym czasie?
    Masz rodzeństwo?

    ➩ alexshia-a.blogspot.com | xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi na innych blogach podoba się oryginalność, ciekawe wpisy i ładne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że blog powinien być przyjemnością, a nie obowiązkiem :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie blog musi być przyjemnością, a nie obowiązkiem :)
    Zostawiam obs :*

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie tez pada deszcz i jest okropna pogoda ;]Obserwuję i liczę na rewanż. ;]

    everything-you-needy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1). Czy masz juz wszystlo.do.szkoly?
    2). Czy wakacje 2014 uznajesz za udane?
    3). co cenisz w swoich przyajciolach?
    4). pepsi czy coca-cola?
    5). jaka jest twoja ulubiona potrawa?

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki i liczę na to :*
    Ok

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥