29 maj 2014

A na polu szaro ... :(

Hej. Mam dla was smutna wiadomość : niestety u mnie pada i na polu szaro więc nie zrobię zdjęć na zewnątrz. Ale myślę że to poprawi humor: dostałam dziś 2 piątki, jedną z matmy (najlepiej napisałam i z tego i z tego :D XD ) i z angielskiego :) Więc pogoda nie zniszczy dzisiejszego mojego triumfu :) Wiem, że pisze to ciągle ale na maxa chce WAKACJE :* Musze wam przyznac że moj blog skorzysta na pogodzie. Bo mi sie nie chce wychodzic gdy szaro i w domu nudy wiec pisze posta :) Myśle że dotrwam do końca roku :)   Zadawajcie pytania bo bym chciała zrobić posta z pyt i odp. :)

                                                 Bay bay :*** ♥♥♥♥♥♥

2 komentarze:

  1. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też właśnie zaczęło padać ;/
    Śliczne zdjęcia *.*
    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥