18 maj 2014

Sunnyy :)

Hej. Cały tydzień myślałam żeby dodać posta ze zdjęciami na zewnątrz. Niestety cały czas padało i była straszna szarówa. Dopiero dzisiaj zaświeciło słońce.  Wiele rzeczy wydarzyło się  u mnie w szkole jednak nie chciałabym o tym pisać. Ponieważ blog ma być większością życia spędzonego poza szkołą. Więc jak wiecie każdy dzień mija tak samo i tutaj właśnie wchodzi szkoła... Możemy jedynie zrobić niezwykłe rzeczy aby zapomnieć o szarej rzeczywistości i spędzić miło wolne chwile. Jak wiecie jest połowa maja. I już za półtora miesiąca moje posty będą niezwykłe. Będzie więcej czasu na zrobienie jednego porządnego posta. A tematy będą na pewno ciekawe jak i pomocnicze w niektórych sprawach :) A co do wakacji nie mam jeszcze planów. Oczywiście jakiś wyjazd na basen lub rzekę to na pewno się uda :) A takie większe plany to pewnie będą na spontana :) Wolę rzeczy które się nie planuje miesiąc wcześniej bo wtedy nie można się doczekać i nie można spać po nocach, przynajmniej ja tak mam :) A wy macie już jakieś plany wakacyjne.? :) Aha i jutro (jeżeli uda mi się) post będzie o modzie :D Musze się wam jeszcze przyznać że spodobało mi się robienie zdjęć przyrodzie stąd te kwiatki. :)♥♥ Teraz właśnie idę na pole :) Bayy :**

Kilka fotek ze słonecznego dnia :)






                                                       A wy jak spędzacie niedziele ? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥