11 maj 2014

Już jestem.! :D

Hej. Już jestem po trzydniowej przerwie. Miałam pisać posty przez te trzy dni ale nie było za bardzo co albo nie miałam czasu. Pogoda dzisiaj wcale nie sprzyja.. Na polu pochmurno i czasami pada. Dzień śpiący. Dzisiaj ogólnie dzień zleciał a post dodaje teraz. Od piątku do soboty byłam u babci. Mogłam dodać tam posta ale nie był by ciekawy za bardzo. :D
Mam dzisiaj dla was jeszcze 5 rzeczy które lubię, a 5 których nie lubię.


Lubię...
1. Czekoladę milke ♥♥
2. Zakupy :*
3. Chodzić w trampkach lub butach na płaskich, a czasem w obcasach :)
4. Ładną pogodę :***
5. Miłe niespodzianki ♥♥

Nie lubię...
1. Niedotrzymanych obietnic.
2. Gdy się źle czuje.
3. Przyrody
4. Gdy nie mam na nic czasu i muszę robić wszystko w pośpiechu.
5. Wstawać wcześnie (do szkoły i wgl).
Napiszcie co wy lubicie a czego nie :) 

7 komentarzy:

  1. Nienawidzę spuźnialstwa a lubię spacery w niedzielę zapraszam :* http://viktorialovciakvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/12/2014

    ja uwielbam słodycze! Fantastyczny blog. musialas sie nad nim napracowac. zapraszam ---> http://co-mi-zrobisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nienawidzę,kiedy ktoś nie dotrzymuje obietnic.Tak jak dzisiaj.Miałam nadzieję,że spotkam się z moim przyjacielem i co?! Nic nie wysżło,byłam taka wkurzona i smutna :C
    Też uwielbiam zakupy <3 Śliczne zdjęcie *-*

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam nawet kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na nowa notke xd

    zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :)
    jeśli Ci się u mnie spodoba to skomentuj i zaobserwuj
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na post :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać - prowadzisz świetnego bloga! Będę wpadać tu o wiele częściej :)!
    + U mnie na blogu jest 10% zniżki na zakupy w rings&tings!!
    Ps.Jeśli klikniesz w ich banner to zaobserwuję twój blog! <3
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥