2 maj 2014

The Best !

Hej :) Pogoda jest the best :) Jest ciepło i nie ma co pisac na razie o pogodzie.
Dzisiaj jadę jeszcze do babci więc nie wiem czy dam radę jutro napisać posta :)
Całymi dniami można siedzieć na polu i nic nie robić :) :D
Ale ja na polu grabałam trawe byłam na spacerze z siostrą i grałam :)
Mój pokój dziś miał wielkie sprzątanie :) Należało mu się :) Czytałam jeszcze lekturę ,,Ania z Zielonego Wzgórza". Jest to już ostatnia lektura w 6 kl. :) Mam nadzieje że maj szybko zleci bo czerwiec to bedzie juz luźniejszy, ale lipiec i sierpień to bedzie superr :)
Tutaj mam dla was obiecane zdj :)
1.
Bluzka- Pepco
2.                                                                                                                                                                             
Bluzka- House


  Nie dodawałam już zdjęcia leginsów bo nie ma tam nic takiego. Po prostu całe czarne leginsy :)

20 komentarzy:

  1. Bluzka z house rządzi :))

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) obs za obs? odpisz u mnie :)
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Anie z Zielonego Wzgórza'' szybko przeczytasz :)) Świetna koszulka.
    Zapraszam do mnie. Co powiesz na odwzajemnioną obserwację ? + ja już to robię ♥
    http://truskawka-and-tadzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bluzki i też nazywam się Kasia
    Zapraszam do mnie mylifeisfashionxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo musze zrobić napad na pepco :3
    Zapraszam do siebie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5/02/2014

    Druga bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzki cudowne, a szczególnie ta pierwsza! Uwielbiam motywy zwierzęce na ubraniach <3
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5/02/2014

    Super te koszulki <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne koszulki :) ja również dzisiaj byłam na zakupach ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/02/2014

    Świetny post kochana!;** Pisz takich więcej, wiesz bardzo mnie zainteresował lubię takie posty :) A skoro już tu jestem to może Obs=Obs zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne koszulki :)

    Zapraszam do mnie :)
    hyacinthandclara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    P.s Wyłącz weryfikację obrazkową
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwie bluzki są piękne <3
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! ♥
    Jeśli będziesz chciała to będzie mi bardzo miło jak zajrzysz na mojego bloga i zostawisz po sobie pamiątkę w postaci komentarza bądź obserwacji ( jeśli ci się mój blog spodoba oczywiście ) ♥
    ( oczywiście nie zmuszam c: )

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza koszulka świetna! <3

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne bluzki ^^
    Zapraszam tu :
    http://instagram.com/dangerouslyunsafe

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie dawno Anię z Zielnego Wzgórza czytałam :)
    Śliczne ciuszki ♥
    http://natalia-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie tez swieci słonce + sliczne bluzeczki ♥♥♥
    http://millena-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥