27 maj 2014

Ja już czuje LATOOO.! :)

Hej. Moja niedziela była bardzo pracowita.. Czytałam lekturę o której już wspominałam, odbyłam małą sesje zdjęciową i byłam głosować do parlamentu (oczywiście ja do towarzystwa :) ).
Chce wam powiedzieć, że ja lato  już czuje i to bardzo: w szkole na szczęście siedzę koło okna ale i tak jest duszno i gorąco, przede wszystkim letnie stroje i buty, temperatura ponad 30-40 stopni. Więc lato u mnie wita :) Musze wam powiedzieć, że w tą sobotę (31.05) będę mieć Dzień Dziecka koło szkoły. Wprawdzie nie robi to na mnie takiego podekscytowania bo ma być pokaz strażacki który jest średnio ciekawy, dmuchany zamek raczej dla dzieci (ale i tak raz pójdę XD ), gril i chyba tyle.. Wiem atrakcji nie za wiele ale trudnoo.. Oby tylko przeżyć czerwiec :D Czekłam cierpliwie na wyniki testu szóstoklasisty, ale teraz juz się niecierpliwie i chce sie dowiedzieć na ile punktów napisałam ... A wy szóstoklasiści pisaliście i jak wrażenia.??? A dziś i jutro musze sie na uczyć na kartkówkę jak dostane 5 i na koniec dostane 5 z j.ang oby mi sie udało :*♥♥♥♥♥
Mam teraz dla was kilka zdjęć i Outfit :)

                                                    Buty- Atmosphere


A wy miśki czujecie lato ? :*

2 komentarze:

  1. Ładne buty i super włosy. Ja niestety lata nie czuje, bo ciągle pada :( Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciągle pada, więc tak niezbyt czuję to lato :( Świetne zdjęcia :)
    ☯ Mój blog <- klik ☯

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥