30 maj 2014

This is Good :)

Hej. Musze powiedzieć że nadrabiam stracone posty :) Teraz robię co 2-3 dni :) Cieszę sie że już piątek. Lecz jest jedna sprawa bardzo smutna, ale nie napiszę o niej. :)
Mam dla was kilka z moich inspiracji. Musze wam powiedzieć że najbardzej czuje wakacje gdy widzę morze :*
Oto kilka z nich :





 Wybaczcie że nie są w kolarzu ale nie mam jakoś teraz czasu, ale napewno zrobie i to o wiele wiele więcej :)
    
Chcę wam jeszcze powiedzieć że bardzo się ciesze ze mam juz ok. 850 wyświetlń. Tylko że martwi mnie to że mam od kilku postów po 2 góra 4 komentarze. Wiem że nie dodawałam codziennie ale musicie to zrozumieć i obiecuje że postaram sie dodawac np. co 2 dni posty tylko prosze zrozumcie :** Bardzo będe sie cieszyć jak będzie nawet 20 komentarzy wtedy czuje że obserwujecie bloga :*** ♥♥♥♥
A i mam do was jeszcze jedną sprawe już w poprzednim poscie pisałam że chce dodać post: pytania & odpowiedzi więc pytajcie w kom :)


A wam z czym kojarzą sie wakacje ?


5 komentarzy:

  1. 1. Co lubisz w sobie? 2. Marzenie z dzieciństwa? 3. Co cenisz w innych? 4. Co Cię irytuje w innych? 5. Gdyby można było cofnąć czas, zrobiłabyś to? Mam nadzieję, że pomogłam. Świetne zdjęcia, mi wakacje kojarzą się z wolnością.
    Zapraszam - muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wakacje kojarzą się z odpoczynkiem , słońcem , wychodzeniem do późna i z dobrą zabawą ;)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać wakacji, już mam tyle planów :O
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi kojarzą się z imprezami, wolnością, mnóstwem wolnego czasu, ładną pogodą i opalaniem! :D Super zdjęcia :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwacja za obserwację?
    zacznij proszę i napisz u mnie jakby co.:)
    http://awornahh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥