11 cze 2014

Coraz bliżej..... :):*

Hej. Przepraszam że nie pisałam tydzień ale tak jakoś wyszło chyba z reszta sami wiecie jak to jest, chcesz napisać posta ale jakoś nie możesz się wziąć do roboty. A tym bardziej że na polu ciepło ok.50 stopni (u mnie było tyle do słońca) wiec naprawdę się nie chce. Zostało jeszcze jakieś 9 dni chodzenia do szkoły ( u mnie tak, nie wiem jak u was). Najbardziej mnie denerwują w szkole nauczyciele bo nie powiedzą jakie oceny proponują i nie wiadomo kiedy co zdać... A jeszcze bardziej że oceniają swoich ,,ulubieńców" lepiej od tych którzy nawet lepiej wiedza jak tamten....
Wiecie może i w niektórych momentach chce żeby zaczął sie rok szkolny bo idę do gimnazjum i nowe osoby chce poznać jakie będą u mnie w klasie, ale z drugiej strony chcę bardzo bardzo wakacje :) Czuje że sie zbliżają i właśnie dlatego mamy wiecej pracy w szkole na zakończenie roku.. Chcę wam jeszcze powiedzieć że mam już 1015 wyświetleń z czego się bardzo cieszę to dzięki wam :) :* ♥♥♥♥♥♥
Strawberry :*

Mój deser :P 

To mój pies Dżeki :) 
Trudno było zrobić mu zdjęcie bo jak tylko ujrzał światełko to od razu się chował :) 



W komentarzach mi napiszcie jak wygląda wasz pies i jakiej jest rasy :)

2 komentarze:

  1. fajny blog :) zapraszam -----> http://joana9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jasno brązowy i jest mieszanym bokserem ;d
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/tmi-tag.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥