18 cze 2014

It's my life :)

Hej :) Dzisiejszy dzień sprawił wiele uśmiechu na mojej twarzy :) Rozumie się że jest szkoła i na koniec roku się staramy poprawić oceny. Jedna ocenę poprawiłam na 6 a następną na pełną 5 :)
Teraz mam wolne i idę dopiero w poniedziałek :) Miałam ochotę zrobić i dodać dzisiaj zdjęcia, niestety ale siostra wzięła na komers :) Moje plany wakacyjne się zwiększają. Na pewno pojadę do babci ( bo co to by były za wakacje nie jadąc do babci), na konie, basen i pewnie niektóre rzeczy będą spontaniczne :) W szkole prawie w ogóle się już nie uczymy, a po za tym dziś konferencja więc tylko robimy dekoracje na zakończenie :P Moja siostrzyczka kończy dziś roczek :** Składam jej najserdeczniejsze życzenia :)
Wakacje kojarzą mi się z: ♥truskawki♥ ♥morze♥ ♥słońce♥ ♥późne wstawanie♥ ♥robienie na co masz ochotę♥ ♥brak szkoły♥  :) :* :D

A wam z czym się kojarzą wakacje ?


10 komentarzy:

  1. Wakacje?
    Słońce, plaża, lody itp. :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/18/2014

    Hmm, LODY CZEKOLADOWE <3

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/18/2014

    Mi wakacje kojarzą się z plaża ,słońcem wodą , basenem

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wakacje kojarzą się przede wszystkim ze słońcem i wolnym od szkoły :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje kojarzą mi się ze słońcem i woda ♥
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie wakacje kojarzą się głównie ze słońcem,odpoczynkiem i wolnym !

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. odpoczynkiem,spaniem,morze i te sprawy :D

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spanie, przyjaciele, spanie, rodzina, spanie, komputer, spanie, pasje, spanie ...
    Zapraszam do mnie, na nowy post!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla siostry :3
    Ja wakacje spędzam spontanicznie :)
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Milo by było gdybyś skomentowała :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też między innymi wakacje kojarzą się z truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥