22 cze 2014

Hello summer

Hej :) Dzisiaj zaczyna się kalendarzowe lato, oznacza to zbliżający się  koniec szkoły i wakacje. Jeszcze tylko tydzień i wolność się zaczyna. Rano pogoda w cale nie wyglądała na lato. Było szaro, zimno i trochę padało. Ale teraz wyszło słońce i jest ładnie z czego się cieszę. Niedziela prawie zawsze dla mnie jest trochę senna. Dlatego chcę porobić takie rzeczy aby mi się nie chciało spać. Oceny w szkole wystawione i jestem zadowolona ;) Myślę sobie już o kolejnym poście chciałabym zrobić coś co was bardzo zainteresuje, w komentarzu możecie napisać swoje pomysły :)      Witaj lato.! ♥




 A wy cieszycie się z lata ? 

6 komentarzy:

  1. ja już nie mogłam doczekać się słoneczka, nareszcie lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/22/2014

    U mnie jest niestety zimno i nie widać lata :(

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm to lato musi być piękne na wakacje :)

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać wakacji ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super kapelusz ;) Też szukam, ale nie mogę nic znaleźć przez tą moją wielką głowę XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajdziesz są różne rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥