29 cze 2014

Liber i Mateusz Mijal ♥♥

Hej:) Właśnie wróciłam z festynu. Było super i dobrze się bawiłam. Były wspaniałe karuzele, gokardy ( na których musiałam być ), i oczywiście koncert : Libera i  Mateusza Mijala. :) Dostałam 2 autografy od Libera, jeden na ręce drugi na kartce. Stałam pod samiutką sceną :*
Mam dużo zdjęć ale dodam tylko kilka :)

Liber i Mateusz :* 

                                                               ♥♥♥♥♥♥♥
                                                             Mój autograf :)
                                             Koncert 2014 :*

                                   A wy byliście już na ich koncercie, macie autograf ?

1 komentarz:

  1. Ja nie byłam jeszcze ;/
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥