23 cze 2014

Monday and.... :)

                                                                  ♥♥♥♥
Hej :) Dzisiaj jest już poniedziałek. Poranek zaczął się dobrze ponieważ pospałam sobie do 8.30 :)
Nie chciało mi się iść dzisiaj do szkoły bo i tak nic już nie robimy. :) Dziś obchodzimy także Dzień Ojca :) Wszystkiego najlepszego tato :* Miałam dzisiaj robić dla was post tematyczny i jak mi się uda to dodam go może wieczorem. :) Myślałam sobie też żeby dodać z pytaniami i odpowiedziami:)            ♥Więc napiszcie mi pytania w komentarzach, odpowiem na wszystkie♥ Ja jeszcze tacie nie składałam życzeń (jest w pracy). Mój tata dostanie ode mnie dużą czekoladę :)


A wy macie już jakiś prezent dla taty ?

♥♥♥♥



3 komentarze:

  1. Również kupiłam mojemu tacie ogromną czekoladę!

    Zapraszam, konkurs c; http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz Rodzeństwo? :)
    Ulubiony owoc ?
    Ile masz wzrostu?
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam czekoladę
    Nominuję cię do LBA szczegóły u mnie
    http://mylifeisfashionxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥